سه مصدوم بر اثر برخورد شدید اتوبوس و کامیون

بروز حادثه رانندگی در بزرگراه فتح(جاده قدیم کرج)، موجب مصدومیت سه نفر از شهروندان شد.

کد خبر : 46169
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 11:51

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”،  طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۳۳ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۳:۱۵ امروز به بزرگراه فتح، میدان شیر پاستوریزه اعزام شدند.
حسین اسماعیلی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی، در باره این حادثه گفت: یک دستگاه اتوبوس(سرویس یکی از ادارات) با ۱۵ نفر سرنشین حین حرکت در بزرگراه، ناگهان به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود.
وی ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که دو نفر از سرنشینان به همراه راننده اتوبوس دچار مصدومیت شده بودند و چرخ های جلوی کامیون داخل جدول حاشیه بزرگراه گرفتار شده بود.
افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی اضافه کرد: تعدادی از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه قبل از رسیدن آتش نشانان از اتاقک کامیون و اتوبوس خارج شده بودند و تنها راننده اتوبوس در اتاقک این وسیله نقلیه محبوس شده بود.
اسماعیلی افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و با کمک تجهیزات هیدرولیکی، مشغول رهاسازی راننده اتوبوس شدند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با احتیاط کامل، راننده ۵۰ ساله را از اتاقک در هم پیچیده اتوبوس خارج کرده و وی به همراه دو نفر خانم حدودا ۳۸ ساله(سرنشینان اتوبوس) را برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند.
گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را با کمک جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند

پایگاه خبر ججین

 

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.