سه قلوی سودانی با اسامی رجب، طیب و اردوغان

زوج سودانی در دارفور جنوبی اسم نوزادان سه قلوی خود را رجب، طیب و اردوغان گذاشتند.

کد خبر : 18708
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396 - 15:38

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری آناتولی، سه قلوی سودانی در دومین روز عید فطر در بیمارستان تحقیقاتی سودان-ترکیه در شهر نیاله، مرکز استان دارفور جنوبی که توسط وزارت بهداشت ترکیه در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، به دنیا آمدند و اسامی رجب، طیب و اردوغان را گرفتند.

 

سه قلوی سودانی با اسامی رجب، طیب و اردوغان

 

 

والدین این نوزادان؛ معصوم محمد صالح و اسماعیل صالح که دو فرزند دیگر به اسامی محمد و مروه دارند در این بیمارستان صاحب سه قلو شدند.

مادر سه قلو با ابراز خرسندی از به دنیا آوردن فرزندانش در این بیمارستان گفت: “رئیس جمهور (ترکیه) را می شناسم، نامش طیب است و این بیمارستان به فرمان او ساخته شد. از رجب طیب اردوغان بابت فراهم کردن این مکان برای ارائه خدمت به ما تشکر می کنم.”

وی ضمن اشاره به اینکه بستگان و نزدیکانش را به آمدن به این بیمارستان تشویق می کند اظهار داشت: “این بیمارستان بسیار خوب است و مراقبت خوبی از بیماران صورت می گیرد. می خواهم تا زمان رسیدن نوزادانم به سلامتی کامل در این بیمارستان بمانم. در خانه امکان مراقبت خوب از آنان را ندارم. بابت همه کمک ها تشکر می کنم.”

گفتنی است وضعیت سلامت این سه قلو رضایت بخش بوده، رجب ۱۹۰۰، طیب ۱۵۷۰ و اردوغان ۱۸۶۰ گرم وزن دارد.

در بیمارستان سودان-ترکیه نیالا که در فوریه ۲۰۱۴ آغاز به فعالیت کرد، تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار مورد معاینه بیمار، ۴۳۰۰ عمل جراحی و نزدیک به ۳۰۰ زایمان صورت گرفته است. در این بیمارستان ۲۱ پزشک متخصص ترک در ۱۴ بخش متفاوت مشغول به کار هستند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.