سقوط تبریزی‌ها به رده سوم/ باخت شهرداری ارومیه در دیدار مرگ‌ و زندگی

در پایان‌هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم کاله مازندران با نتیجه سه بر دو شهرداری تبریز را شکست داد و ساری ۲۱ از سد هاوش گنبد گذشت.

کد خبر : 59464
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 17:37

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن آیت الله خاتمی تیم خاتم اردکان که در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد میزبان تیم رده چهارمی پیکان تهران بود که در پایان اردکانی ها در ادامه روند درخشانشان در هفته های اخیر موفق شدند با حساب سه بر یک تیم قدرتمند پایتخت را از پیش رو بردارند.
شاگردان عباسعلی میرحسینی که با پیروزی برابر شهرداری تبریز تیم رده دوم جدول رده بندی صعودشان را به پلی آف قطعی کرده بودند در این دیدار خانگی در برابر دیگر تیم بالانشین جدول ست های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۲، ۲۵ -۲۳،  ۱۸-۲۵ و ۲۵-۲۳ به سود خود به پایان بردند تا با رساندن مجموع امتیازاتشان به عدد ۳۰ همچنان با یازده برد در رده هفتم قرار بگیرند.
در سوی مقابل مرتضی عهدی به همراه تیم پیکان نخستین شکستش را در این فصل تجربه کرد اما خودروسازان همچنان با ۱۳ برد و کسب ۳۸ امتیاز از جایگاه چهارم تکان نخوردند.

یکی دیگر از از دیدارهای حساس هفته بیستم از ساعت ۱۷ در سالن غدیر تیم شهرداری ارومیه در دیداری که برایش حکم مرگ و زندگی داشت در مقابل هوادارانش با نتیجه سه بر یک برابر شهرداری ورامین شکست خورد تا با توجه به دیدارهای سختش در دو هفته آینده تقریباً شانسی برای حضور در پلی آف نداشته باشد.
در سوی مقابل شاگردان محمد ترکاشوند موفق شدند با کسب یازدهمین بردشان مجموع امتیازاتشان را به عدد ۳۴ برسانند و جایگاه شان در رده ششم را تثبیت کنند.
ست‌های این بازی با امتیازهای ۱۹-۲۵،  ۲۸-۲۶، ۱۷-۲۵ و ۱۸-۲۵ به سود شهرداری ورامین تمام شد.

دو دیدار نیز به طور همزمان از ساعت ۱۷ و ۳۰ آغاز شد که در یک دیدار در سالن المپیک شهر گنبد تیم هاوش در بازی که به نوعی شانس آخر برای حضور نماینده گنبد در مرحله پلی آف به شمار می‌رفت،  در سه ست متوالی نتیجه را به تیم ساری ۲۱ واگذار کرد تا با همان هفت برد در رده نهم جدول باقی بماند و کارش برای صعود به پلی آف سخت تر از گذشته شود.
در سوی دیگر تیم ساری ۲۱ پس از هفته ها رنگ برد را در دور برگشت نیز دید و توانست با کسب پنجمین بردش هفده امتیازی شود اما همچنان با هفده انتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است.
ست های بازی با امتیاز های ۱۶-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۲-۲۵ به سود ساری ۲۱ به اتمام رسید.

در مهمترین دیدار هفته بیستم تیم کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم میزبان‌شهرداری تبریز رده دومی بود که در پایان شاگردان بهروز عطایی با وجود باخت در دو ست نخست در ادامه موفق شدند با عملکردی درخشان بازی را به ست پنجم بکشانند و نتیجه را سه بر دو به سود خود تمام‌ کنند.
تیم کاله مازندران ست‌های بازی را با امتیازهای ۱۹-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۲ و ۱۶-۱۴ به سود خود تمام کردند و با رساندن تعداد برد هایشان به عدد ۱۲ ضمن تثبیت جایگاهشان در رده پنجم با ۳۶ امتیاز فاصله شان با شهرداری ورامین را افزایش دادند.
شهرداری تبریز هم با این شکست رتبه دوم را به سایپا واگذار کرد و پانزده برد و چهل و یک امتیاز به رتبه سوم سقوط کرد.
در آغاز دیدارهای هفته بیستم تیم والیبال بانک سرمایه موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم شمس را شکست دهد و سایپا در سه ست متوالی توانست رعد پدافند کاشان را از پیش رو بردارد.
نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
بانک سرمایه ۳ – شمس ۱(۲۵-۲۲، ۲۵-۲۱، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۲)
رعد پدافند کاشان صفر – سایپا تهران ۳(۱۶-۲۵، ۲۰-۲۵، ۲۲-۲۵)
خاتم اردکان ۳ – پیکان تهران ۱(۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۳
شهرداری ارومیه ۱ – شهرداری ورامین ۳(۱۹-۲۵، ۲۸-۲۶، ۱۷-۲۵، ۱۸-۲۵)
کاله مازندران ۳ – شهرداری تبریز ۲(۲۲-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۲، ۱۶-۱۴)
هاوش گنبد ۳ – ساری ۲۱ صفر(۱۶-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۲-۲۵)

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.