سفر رییس جمهوری گام ویژه ای برای توسعه هرمزگان است

نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر،حاجی آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی
سفر دو روزه رییس جمهوری به استان هرمزگان را مثبت و در راستای توسعه و آبادانی و رفع مشکلات این استان دانست و گفت: این سفر گام ویژه ای برای رشد و توسعه هرمزگان است.

کد خبر : 64964
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 8:19

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین” به نقل از خبرگزاری ایرنا ،حسین هاشمی تختی روز چهارشنبه افزود: استان هرمزگان مردم نجیب، خونگرم و میهمان نوازی دارد که میهمان نوازی خود را فارغ از دیدگاه های سیاسی خود با استقبال پرشور از رییس جمهوری نشان دادند.
وی تصریح کرد: ما از دکتر روحانی انتظار داریم با توجه به این که هرمزگان با وجود ظرفیت های بالای خود همچنان از استان های محروم کشور است نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس یادآور شد:استان هرمزگان از قطب های اقتصادی کشور و پیشانی تجارت، صادرات و واردات است از این رو نیاز است که دولت توجه ویژه برای ارتقای این استان داشته باشد.
هاشمی تختی گفت: بخش عمده ای از بودجه کشور وابسته به استان هرمزگان است و در تامین بودجه کشور جزو استان های چهارم یا پنجم است.
وی افزود: انتظار ما این است که در بخش بهداشت و درمان، راه و آموزش و پرورش کمک ویژه ای به استان هرمزگان انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد با حضور دولت تدبیر و امید شاهد تحول و توسعه در این استان و رفع نیازمندی های آن باشیم و این سفر به توسعه دریا، تجارت و بخش کشاورزی بینجامد.
نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر،حاجی آباد، قشم و ابوموسی در مجلس افتتاح کارخانه فولاد و آغاز عملیات فاز سوم بندر شهید رجایی را از پروژه های مهم عنوان کرد که در سفر دو روزه رییس جمهوری به استان هرمزگان مورد بهره برداری قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا، کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری امروز – چهارشنبه – نهم اسفندماه میهمان مردم هرمزگان است.
رییس جمهوری به همراه جمعی از اعضای دولت صبح امروز با استقبال نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی و نمایندگان گروه ها و اقشار مردمی این استان وارد فرودگاه بندرعباس شد.
در این سفر دو روزه ۱۵ طرح مهم با هزینه بیش از چهار هزار میلیارد تومان از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵ طرح دیگر نیز با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان آغاز می شود.
سخنرانی در ورزشگاه تختی بندرعباس ، شرکت در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان و فرهیختگان و سفر به یکی از شهرستان های غرب استان هرمزگان از دیگر برنامه های سفر دکتر روحانی است.
این دومین سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به استان هرمزگان در سال جاری است و رییس جمهوری روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرده بود که طی آن مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند طرح عمرانی دیگر به بهره برداری رسید.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.