سفارت ایران: به تلاش برای احقاق حقوق حمید نوری ادامه می‌دهیم

سفارت ایران در استکهلم امروز رای دادگاه تجدیدنظر سوئد درباره حمید نوری را ناشی از نگاه سیاسی به این پرونده خواند و اعلام کرد که این سفارتخانه‌ به تلاش‌ها برای احقاق حقوق این شهروند ایرانی زندانی در سوئد ادامه می‌‌دهد.

کد خبر : 1118995
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 12:06

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، پس از آنکه روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه دادگاه تجدیدنظر در سوئد حکم حبس ابد حمید نوری را اعلام کرد، سفارت ایران در استکهلم  در واکنش به آن عنوان کرد «تردیدی نیست که عدالت از طریق دستورالعمل تروریست‌ها حاصل نمی‌شود».

این سفارتخانه امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه و یک روز بعد از آنکه دادگاه تجدیدنظر سوئد حکم حبس ابد را برای حمید نوری شهروند ایرانی زندانی در این کشور تایید کرد و سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی هم این حکم را غیرقابل قبول و محکوم خواند، به این موضوع واکنش نشان داد.

پایگاه خبر ججین

سفارت ایران در شبکه اجتماعی ایکس رای صادر شده علیه این شهروند ایرانی که از سال ۱۳۹۸ و در طی یک عملیات فریب و طراحی‌های گروهک تروریستی منافقین در سوئد زندانی است و چندی پیش حکم بدوی او صادر و محکوم به حبس اید شد را تداوم و استمرار نگاه سیاسی به این پرونده خواند. این سفارتخانه در عین حال  بر ادامه تلاش‌ها برای احقاق حقوق شهروندان ایرانی تأکید کرد.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.