سرمربی جدید تیم ملی بوکس : همه کمک کنند در جاکارتا زنگ تفریح سایر تیم‌ها نشویم/ روزبهانی را دعوت می‌کنم

سرمربی تیم‌ملی بوکس ایران گفت: از جامعه بوکس می‌خواهم که همگی به من کمک کنند در این فرصت باقی مانده تا بازی‌های آسیایی جاکارتا بهترین شرایط برای ما فراهم شود تا در این رقابت‌ها زنگ تفریح سایر تیم‌ها نشویم.

کد خبر : 42179
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 11:26

 

 

 

اکبر احدی

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، اکبر احدی سرمربی جدید تیم‌ملی بوکس ایران  گفت: «این تکلیفی بود که جامعه بوکس بر روی دوش من گذاشت و وظیفه‌ام است تا وقتی که هستم به بهترین شکل تیم را آماده کنم. از جامعه بوکس این درخواست دارم همگی به من کمک کنند تا در این فرصت باقی مانده تا بازی های آسیایی جاکارتا بهترین شرایط برای ما فراهم شود و نتیجه خوبی در این رقابت‌‌ها بگیریم.»

وی در مورد برنامه‌هایش گفت: «مسابقات قهرمانی کشور برای ما به نوعی مسابقه انتخابی تیم ملی بود. ما طبق برنامه ریزی که در جلسه کمیته فنی فدراسیون داشتیم قرار بر این شد که از ۲۰ آبان با ۳۳ بوکسور اردو‌ی تیم ملی را برگزار کنیم و اوایل بهمن ماه هم یک انتخابی دورن اردویی داشته باشیم و همچنین از برخی نفرات قهرمانی کشور که به دلیل نداشتن اسکان نمی توانستیم آنها را انتخاب کنیم دعوت خواهیم کرد، افراد دیگری هم مانند احسان روزبهانی، سالار غلامی که در خارج از کشور تمرین می‌کنند هم جزو گزینه های دعوت شده به اردوی تیم ملی خواهند بود.»

احدی همچنین به حواشی که در مسابقات قهرمانی کشور به وجود آمد اشاراه کرد و گفت: «حاشیه‌ای به وجود نیامد اما متاسفانه برخی که موقعیتشان را از دست داده بودند بزرگنمایی کردند و مسائل کوچک را بزرگ کردند تا سرپرست فدراسیون را زیر سوال ببرند. در گذشته مسابقات قهرمانی کشور حواشی داشت که غیرقابل باور بود؛ داور را زیر می گرفتند و یا چاقوکشی می‌شد ولی هیچ کدام از این ها در گذشته رسانه ای نمی‌شد اما حالا هر موضوع کوچکی را بزرگ می‌کنند. من حتی با سرپرست تیم تهران و رئیس هیات بوکس استان تهران صحبت کردم و مسائلی که عنوان می‌شده که تیم تهران به دلیل ناداوری و این مسائل قصد برگشت از سنندج را داشت هیچ کدام صحت نداشت. به هر روی همانطور که گفتم این مسائل به دلیل خراب کردن جو فدراسیون است و هدفی دیگری وجود ندارد.»

سرمربی تیم ملی بوکس ایران همچنین در مورد حضور بوکسورها در بازی‌های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: «ما طبق صحبت هایی که با کمیته فنی فدراسیون داشتیم قرار بر این شد که افرادی را به جاکارتا اعزام کنیم که شانس مدال آوری بالایی دارند تا به عنوان زنگ تفریح سایر تیم‌ها در این مسابقات حضور نداشته باشیم.در بررسی‌هایی که در مورد وضعیت تیم‌ملی داشتم ما تنها در وزن ۴۹ کیلو گرم کمی دچار مشکل هستیم و در باقی اوزان شرایط بوکسورها خوب است و امیدوارم در این ۹ ماه هم به بالاترین سطح آمادگی برسیم و بتوانیم با ۱۰ سهمیه کامل به این مسابقات اعزام شویم.»

احدی در مورد روزبهانی و وضعیتش نیز عنوان کرد: «‌او فعلا در خارج از کشور مشغول فعالیت است و در یک تیم باشگاهی زیر نظر یک سرمربی آلمانی کار می کند، با او در ارتباطم. خدا را شکر شرایط خوبی دارد و ورزشکار حرفه ای است و با تمرینات خوبی که در خارج از کشور دارد به طور حتم به تیم ملی کمک خواهد کرد.»

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان گفت: «‌خدا را شکر اقدامات داوری خیلی خوب بوده است،سال هاست که بوکسورهای ایران رنگ هتل المپیک را ندیده بودند اما داوری شرایطی فراهم کرده که بوکسورها در هتل المپیک اسکان داشته باشند و بهترین تغذیه برای آنها در نظر گرفته شود، از طرفی قرار است یک پزشک حاذق هم در کنار تیم باشد تا به صورت حرفه‌ای برای رقابت‌های جاکارتا آماده شویم. وقتی ما خودمان به تیم و بوکسورهایی که در اردوی تیم ملی هستند شخصیت قهرمانی بدهیم و به آنها توجه کنیم انگیزه قهرمانی و کسب بهترین نتایج در وجود آنها افزایش پیدا کند و با جان و دل تلاش خواهند کرد.»

 

 

 

 

 

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.