سرلشکر سلامی: نمادهای ابرقدرتی آمریکا در حال فرو ریختن است

فرمانده کل سپاه گفت: همه نمادها و تصاویری که آمریکا را به عنوان یک ابرقدرت نشان می‌داد در حال فرو ریختن است.

کد خبر : 117616
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 13:03

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه امام حسین (ع) به تعبیر ولی امر مسلمین جهان، محل تولد یک سپاهی است؛ محلی که بینش و دانش پاسداران جوان شکل می‌گیرد و نقطه ورود جوانان به محیطی است که اتصال به بهشت دارد.

وی افزود: در این دانشگاه جز تعلیم جهاد، احکام خداوند و روش شمشیر زدن در راه خدا و پرهیز از حرام و توجه به حلال چیز دیگری در آن وجود ندارد. این دانشگاه مانند خورشید می‌درخشد و خدمت در آن برای همیشه جاودان است.

فرمانده کل سپاه، دانشگاه امام حسین (ع) را کانون جوشش اخلاص دانست و گفت: این دانشگاه مرکز توجه سپاه است به همین دلیل همیشه بهترین و کار آمدترین فرمانده برای فرماندهی در آن انتخاب می‌شوند.

سرلشکر سلامی گفت: از امروز سردار «نعمان غلامی» مسئولیت فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) را برعهده خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: ما برای شکست کمر استکبار آماده می‌شویم و به فضل الهی شاهد زوال دشمنان بزرگ مان بویژه امریکای جنایت کار هستیم، امروز چهره واقعی آمریکا علیه ملت خود آشکار شده به حدی که این ملت مجبور شده پرچم آمریکا را آتش بزند این اوج نفرت یک ملت از حاکمان خود است.

فرمانده کل سپاه گفت: همه نمادها و تصاویری که آمریکا را به عنوان یک ابر قدرت نشان می‌داد در حال فرو ریختن است و خود در حال پاره کردن تصویری است که از خود ساخته بود.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.