سرلشکر سلامی: اضطراب از امروز جزء لاینفک زندگی صهیونیست‌هاست/ جنگ اشباح به راه افتاده است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جوانان فلسطینی واقعا یک جنگ نامرئی را آغاز کرده‌اند، گفت: جنگ اشباح به راه افتاده است و اضطراب از امروز به بعد جز لاینفک زندگی صهیونیست‌ها است و این پدیده‌ای است که دیگر از این سرزمین رخت برنخواهد بست.

کد خبر : 1024920
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 18:33

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه عصر امروز در راهپیمایی بزرگ مردم تهران در دفاع از مردم مظلوم و کودکان غزه طی سخنانی اظهار داشت: صمیمانه از حضور دریایی ملت پرافتخار ایران سپاسگزارم که این روز را به یوم الله تبدیل کردند. امروز ایران اسلامی سرشار از محبت و عاطفه و غیرت دینی برای حمایت از کودکان شریف‌ترین مردمان روی زمینی فلسطین عزیز است.

سلامی ادامه داد: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرانه تاریخ بشر اتفاق افتاد بازتابی بود از جنایت‌ها و ظلم‌های یکصد ساله دولتهای بریتانیا، فرانسه ، آمریکا و اسرائیل برای ملتی که هفتاد و پنج سال است از سرزمین خود بیرون راندند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اضطراب از امروز به بعد جز لاینفک زندگی صهیونیست‌ها است و این پدیده‌ای است که دیگر از این سرزمین رخت برنخواهد بست.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا و اسرائیل پیروزی خود در غزه را با غلبه بر نوزادان تفسیر می‌کنند و امروز بزرگترین قدرت جهان ادعایش این است که کودکان را می‌کشد و این بزرگترین خفت و خواری برای آمریکا و اسرائیل است، اگر مرد هستند وارد میدان شوند و سینه به سینه با رزمندگان فلسطینی بجنگند.

سردار سلامی ادامه داد:  بعد از جنگ جهانی اول که قیمومیت منطقه شرق مدیترانه به فرانسه و انگلیس منتتقل شد، دولت انگلیس با اعلامیه بالفور زمینه را برای انتقال صهیونیست‌ها به فلسطین آماده کرد و اجازه داد سازمان تروریستی هاگانا با عملیت‌های ترور، خانواده فلسطینیان را قتل عام کنند و از ۱۹۲۰ تا ۱۹۴۸ غلبه نظامی صهیونیست‌ها بر فلسطینی‌ها پدیدار شد. دولت انگلیس فلسطین را از ملت فلسطین غصب کرد و آن را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد.

فرمانده کل سپاه گفت: در سال ۱۹۵۶ ماجرای قتل عام کفر قاسم اتفاق افتاد و در حالی که مردم از سرکار بر می‌گشتند صهیونیست‌ها آنان را قتل عام کردند و جوانان فلسطینی را در جلوی مردم به رگبار می‌بستند و به شهادت می رساندند. تا سال ۱۹۸۲ که آریل شارون با تهاجم رژیم صهیونیستی به لبنان در حاشیه بیروت و در صبرا و شتیلا یک قتل عام هولناک کرد که تقریبا ۴۰۰۰ فلسطینی را در دو روز به شهادت رساند.

سردار سلامی ادامه داد: در نتیجه فلسطینی‌ها آواره و یک ملت بدون کشور شدند و همه اینها به دست اربابان جنایت جهانی که سالها است منطقه جهان اسلام را تحت تاثیر سیاست‌های استعمار گرایانه خود قرار دادند و همه ثروت مادی دنیای اسلام را برای اینکه قدرت جهانی بشوند در اختیار گرفتند. اما مهم آن است که فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که ذلیل سیاست آمریکا و اسرائیل شوند.

وی اظهار داشت: از ۱۹۳۵ که شیخ عزالدین قسام در حیفا به شهادت رسید تا امروز، مقاومت در این سرزمین مبارک ادامه دارد. نبردهای سنگینی بین مسلمانان و صهیونیست‌ها در سال‌های متمادی صورت گرفت اما با وقوع انقلاب اسلامی نهضت فلسطین احیا شد و فلسطینی‌ها به تدریج مسلح شدند و در کرانه باختری و نوار غزه توانستند خود را مسلح کنند و نبردهای ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و جنگهای بعد از آن و سرانجام طوفان الاقصی که در هم شکننده تمام امید و آرزو و اقتدار صهیونیست‌ها بود؛ باطل کننده سحر و جادی آنها و شکست دهنده ظرفیت ارعاب و هراسی بود که برای مسلمانان ساخته بودند.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد:‌ طوفان الاقصی نشان داد کمک آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی برهاند زیرا معمولا آمریکا وقتی به داد صهیونیستها می‌رسد که دیگر دیر شده است. ارتش صهیونیستی که از خود یک ارتش افسانه‌ای ساخته بود نیز نمی‌تواند مانع از اجرای عملیات‌های سنگین علیه رژیم صهیونیستی باشد.

سردار سلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی نشان داد فاصله جغرافیای بین قیام و فروپاشی رژیم صهیونیستی ۸۰ کیلومتر است، عنوان کرد: فاصله زمانی این موضوع نیز تنها ۴۸ ساعت است. از شمال ۱۲۰ کیلومتر، از جنوب ۸۰ کیلومتر و از شرق ۶۰ کیلومتر فاصله است تا یک عملیات اسرائیل را نابود کند.

وی در ادامه مطرح کرد: غرب و برخی دولتهای منافق یک شکست اخلاقی را در جهان تجربه کردند و نشان دادند چقدر واقعیتشان در نزد مردم جهان منفور است، اما آنان باید بدانند هیچیک از این  اقدامات مانع فروپاشی زودرس صهیونیست‌ها نیست و حتی پیش بینی  رهبر انقلاب بسیار زودتر در حال فرارسیدن است.

سلامی گفت: بمباران مردم غزه و جلوگیری از آتش بس توسط آمریکا و پشتیبانی سیاسی و روانی و نظامی آمریکا از اسرائیل نشانگر سقوط اخلاقی آمریکا بود و نفرت از آمریکا سراسر عالم را فراگرفته است و آمریکا بیش از هر زمان دیگری منزوی است.

فرمانده کل سپاه افزود: وزیر خارجه آمریکا به برخی مقامات منطقه گفت وقتی به تل آویو رسیدیم رژیم فروپاشیده بود و انگار گرد مرگ بر پیشانی مقامات و فرماندهان آنان زده بودند. فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا از ترس، ابتدا در مصر مستقر شد و بعد به فلسطین آمد تا عملیات علیه نوزادان غزه را به عهده بگیرد، این نشان می‌دهد فروپاشی رژیم کار سختی نیست.

وی ادامه داد: آنها بدانند مسلمانان انتقام خواهند گرفت و انتقام مسلمانان از ظالمان تاریخ انقضا ندارد و یک داستان دامنه دار است. امروز رژیم در محاصره دیوارها مانده است و از پشت دیوارها می‌خواهد بجنگند این یک شکست سیاسی است و حتی اقتصاد آمریکا در سایه این پدیده افول خواهد کرد زیرا مسلمانان و غیرمسلمانان کالاهای آمریکایی را تحریم خواهند کرد و این ضربه بزرگی بر پیکره آمریکا است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: صهیونیستها ابتدا در بهت و حیرت فرو رفتند، آمریکایی‌ها رسیدند تا به آنها روحیه بدهند و بعد از دو هفته نبرد زمینی را آغاز و تصور می‌کردند با حرکت بیش از ۱۶۰۰ تانک و بمباران هوایی  مستمر می‌توانند مقاومت ملت فلسطین را بشکنند. تا وقتی آنها پشت دیوارها بودند مجاهدان به آنها دسترسی نداشتند و تانک‌ها در امنیت بودند اما آنها دست به خودکشی زدند و کاری کردند که برای مجاهدان فرصت ساز بود. وقتی از پشت دژهای خود خارج شدند تازه بچه‌های فلسطین فرصت جنگ پیدا کردند و چند روز زمان برد تا مجاهدان خود را با شرایط جدید وفق دهند و شرایط نبرد را بخوبی بیاموزند؛ اما جوانان فلسطین قاعده نبرد را بخوبی آموختند و از فاصله صفر به سراغ تانک‌های اسرائیلی می‌آیند و آنها را مورد هدف قرار می‌دهند تا به امروز ۲۸۰ دستگاه از ادوات رژیم به دست مجاهدان منهدم شده است و جنگ واقعا فرسایشی شده است.

سردار سلامی ادامه داد: جوانان فلسطینی واقعا یک جنگ نامرئی را آغاز کرده‌اند و تجربه ثابت کرده است در این نوع جنگ همیشه طرف پیروز کسی است که دیده نمی‌شود. جنگ اشباح به راه افتاده است و این داستان ادامه دارد، غزه در مسیر پیروزی است. امتیازات غزه و جهاد و حماس عظیم است. سرزمین متعلق به اینها است با راکت چند هراز دلاری مرکاوای چند میلیون دلاری را می‌زنند. جنگ نامرئی به نفع فلسطین است.

وی افزود: همیشه جنگ به نفع کسی است که از خود دفاع می‌کند و همیشه جنگ به نفع مومنان است و نصرت خدا بر اینان نازل می شود. هنوز اسرار شگفت انگیز طوفان الاقصی ناگفته است و کسی آن را نمی‌داند، پس دقت کنید فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار دارد و به تدریج غلبه خود را به دست خواهد آورد.

فرمانده کل سپاه در پایان اظهار داشت: حماس و جهاد نابود شدنی نیستند و  نه فلسطین نابود شدنی است و نه جوانان مجاهد آن. آنچه دشمن را مانند یک باتلاق در خود فرو خواهد بود شکست قطعی اسرائیل است. برای آمریکا و اسرائیل هیچ عنصری از پیروزی در نبرد جاری غزه وجود ندارد در حالیکه همه چیز برای فتح مبین فلسطین آماده است. هرآنچه که جهان اسلام باید انجام دهد انجام می‌دهد و هنوز ظرفیت‌های عظیمی باقی است که به کار گرفته نشده است. ما برای پیروزی مردم فلسطین آرزوی صبر داریم البته آنها امت استقامت هستند.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.