سخنگوی AFC پاسخ درخواست پرسپولیس را داد/ افشاگری جدید سازمان لیگ از تخلف‌های سپاهان

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که قطعا بازی پرسپولیس و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

کد خبر : 887695
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 - 10:53

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، بعد از اتفاقات روزهای گذشته و کسر ۴ امتیاز و جرایم مالی سنگین برای سپاهان از سوی کمیته انضباطی، امروز سازمان لیگ اعلام کرد که این باشگاه تعهدات غیرمجاز دیگری را هم در قبال حق کارگزاری بازیکنانی مانند کاوه رضایی و احسان پهلوان ایجاد کرده است.

سازمان لیگ نوشت: «پیرو بیانیه روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۳ این باشگاه در خصوص تعهد به پرداخت حق کارگزاری دو نفر از بازیکنان آن باشگاه به اطلاع می‌رساند از ۶ فقره قراردادهای مورد بررسی کارگروه که باشگاه متعهد به پرداخت آن از محل قرارداد منعقده با بازیکنان در سازمان لیگ ثبت شده است، این باشگاه علاوه بر تعهدات پرداخت کارگزاری بازیکنان (هادی محمدی، احسان پهلوان) تعهد پرداخت حق کارگزاری کاوه رضایی به مبلغ ۵ میلیارد تومان از محل قرارداد ایشان را به کارگزار مربوطه پذیرفته و ثبت نموده است که مجموع تعهدات ایجاد شده سه نفر (هادی محمدی، احسان پهلوان، کاوه رضایی) مبلغ ۲۶۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل (بیست و شش میلیارد و سیصد میلیون تومان برای سه فقره قرارداد سهم کارگزار/کارگزاران شده است.

این در حالی است که مستند به بند ۴ دستور العمل ناظر بر قراردادها چنانچه بازیکن با وکیل یا کارگزاری دارای قرارداد رسمی است آن قرارداد فی مابین (بازیکن با کارگزار) صرفا به باشگاه ارائه شود، لیکن باشگاه مجاز به ایجاد تعهد به پرداخت آن به کارگزار از محل قرارداد بازیکن با باشگاه نیست.»

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست باشگاه پرسپولیس برای لغو محرومیت هواداران این تیم در دیدار برابر النصر واکنش نشان داد.

او گفت که دیدار نماینده ایران برابر عربستان به‌خاطر جریمه باشگاه ایرانی در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و به این ترتیب هواداران ایرانی از دیدن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر محروم خواهند شد.

بحران همچنین فاش کرد که پرسپولیس درخواست داده بود که محرومیت این تیم در دیدار دیگری اجرا شد که AFC این درخواست را رد کرده است.

او در ادامه گفت که همه بازی‌ها به استثنای بازی پرسپولیس و النصر با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.