سخت‌کوش‌ترین مردم دنیا کدامند؟

نشریه فوربز سختکوش‌ترین مردم جهان را بر اساس ساعات کاری آنها در مدت زمان یک سال معرفی کرد.

کد خبر : 56246
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396 - 11:33

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، نشریه فوربز نوشت: با پایان یافتن فصل تعطیلات سال نو میلادی، مردم شاغل به محیط کار خود بازگشته‌اند؛ اما کارمندان و شاغلان همه کشورها تعطیلات یکسانی ندارند. به عنوان مثال ساعت کاری در مکزیک در طول یک سال به طور میانگین ۲۲۴۶ ساعت و از همه کشورها بیشتر است. کارگران مکزیکی همچنین ۴۶۷ ساعت بیشتر از کارگران آمریکایی کار می‌کنند.در رتبه دوم سختکوش‌ترین‌ مردم جهان، مردم کره جنوبی قرار دارند. دولت کره جنوبی در سال‌های اخیر تلاش کرده است ساعت کاری کارگران و کارمندان را کاهش دهد. اما همچنان مردم کره جنوبی مجبورند به طور میانگین ۲۱۱۳ ساعت در مدت یک سال کار کنند.
به دنبال ایجاد بحران مالی در یونان، به مردم این کشور لقب تنبل داده شد. این در حالی است که با بررسی ساعات کاری آنها مشخص شده است که یک فرد شاغل در یونان در طول یک سال ۲۰۴۲ ساعت کار می‌کند. این بدان معناست که مردم یونان، سختکوش‌ترین مردم کل اروپا محسوب می‎شوند.
در آمریکا، ساعات کاری در طول یک سال برای هر کارگر ۱۷۷۹ است. این در حالی است که در کانادا، به طور میانگین کل ساعات کاری یک کارگر به ۱۶۹۱ ساعت می‎رسد. مردم فرانسه ۱۴۸۲ ساعت در طول سال کار می‌کنند.
اما به نظر می‌رسد مردم آلمان اوضاع بهتری دارند؛ زیرا ساعت کاری سالانه یک کارگر در آلمان به طور میانگین ۱۳۷۱ ساعت است.
نشریه فوربز تحقیقات درباره سختکوش‌ترین مردم کشورهای مختلف را بر اساس اطلاعاتی از ساعات کاری کارگران و افراد شاغل آن کشورها در سال ۲۰۱۵ انجام داده است.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.