ستایش سیمئونه از رئال آنچلوتی

سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از شکست برابر رئال مادرید به ستایش از شاگردان کارلو آنچلوتی پرداخت.

کد خبر : 141962
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 10:20

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، اتلتیکو مادرید در بازی حساس هفته ششم رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود از رئال مادرید پذیرایی کرد.

این رئال بود که توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دیگو سیمئونه بعد از شکست خانگی در داربی مادرید به ستایش از عملکرد رئال مادرید پرداخت و تیم آنچلوتی را ستود.

سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از بازی گفت: از بازی که تیمم به نمایش گذاشت احساس رضایت دارم. به نظرم عقب افتادن با دو گل در نیمه اول بر خلاف جریان بازی بود. باید اعتراف کرد که جنب و جوش بازیکنان رئال در میدان خیره کننده بود. رئال هم به خوبی حمله و هم بسیار خوب دفاع کرد. این رئال من را به یاد اتلتیکو مادرید زمانی که کاستا را در اختیار داشتیم انداخت. وقتی تیم به خوبی ضد حمله می زند و در دفاع هم بسیار عالی است فوتبال زیبا می‌شود.

او ادامه داد: نمی‌توانم بیشتر از این از بازیکنان انتظار داشته باشم. ما جدای از چند اشتباهی که داشتیم شب خوبی را تجربه کردیم. ما دست به هر کاری زدیم و در میدان به خوبی حضور داشتیم. بازی را خوب آغاز کردیم اما رئال در بازی مستقیم بسیار قوی است. تیم هایی را که اینگونه منظم دفاع می‌کنند دوست دارم. رئال در ضد حملات بسیار عالی است و به خوبی هم دفاع می‌کند و این تیمی است که من دوست دارم.

سیمئونه ادامه داد: باید عملکرد خوب رئال مادرید را به خاطر حضور کارلو آنچلوتی در این تیم دانست. او بازیکنانی را به رئال آورده است که فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می گذارند. آنها در ضد حملات بسیار خوب هستند و در کارهای دفاع منسجم و منظم. با وجود بازی خوب رئال مادرید ما هم شب خوبی را تجربه کردیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. وقتی برابر رئال انرژیک و  با فشار بازی نکنید به مشکل می خورید.

او درباره فاصله ۸ امتیازی با صدر جدول گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و نهایت تلاش خود را در هر بازی به کار می گیریم. ما دو شکست پیاپی در خانه داشته‌ایم اما به نظرم شایسته این دو شکست خانگی نبوده‌ایم.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.