ساغلام: دعای هواداران به دنبال ما است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

کد خبر : 62076
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 9:20

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الاهلی عربستان فردا ساعت ۱۹ در مسقط عمان برگزار می‌شود. ارتوغرول ساغلام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما جلوی هوادارانمان بازی نمی‌کنیم ولی دعای هوادارانمان به دنبال ما است. امیدواریم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

وی تصریح کرد: انتظارات طرفدارانمان را می‌دانیم و با بازیکنان‌مان صجبت کردیم و این مساله را به آن‌ها گوشزد کردیم. آن‌ها هم می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند. ان‌شاءالله فردا بازی زیبایی انجام می‌دهیم تا در پایان با یک نتیجه مناسب و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم چون می‌خواهیم بازی‌های گروهی را به خوبی آغاز کنیم.

او با اشاره به شناخت تیمش از حریف تصریح کرد: ما به خوبی می‌دانیم که فردا مقابل تیم قدرتمندی بازی داریم چرا که آنها از مربی و بازیکنان خوبی بهره‌مند هستند. به نظرم بازی زیبایی خواهد بود و من منتظر ارایه یک بازی تماشاگرپسند از تیمم هستم.

ساغلام در واکنش به برگزاری این مسابقه در زمین بی طرف اعلام کرد: ورزش پیام آور صلح و دوستی است و باید این پیام را در بازی فردا نشان دهیم لذا می‌خواهیم بازی جوانمردانه و زیبایی به نمایش بگذاریم.

وی در خاتمه در مورد غایبان تیمش نیز گفت: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم و این برای ما شرایط خوبی است. صحبت دیگری نداریم و حرف‌های اصلی مان را فردا در زمین بازی خواهیم گفت.

 

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.