سارق ۲۰ میلیارد تومانی منزلی در زعفرانیه دستگیر شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق ۲۰ میلیارد تومانی منزلی در محله زعفرانیه تهران خبر داد.

کد خبر : 100294
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 8:03

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، در اوایل اردیبهشت ماه امسال فردی در تماس با پلیس ۱۱۰ گفت: در ساعت ۱۲ ظهر به همراه خانواده از منزل خارج شدیم و پس از بازگشت در ساعات پایانی شب متوجه شکستگی پنجره بالکن مشرف به خیابان شدم که بلافاصله وارد منزل شدم و پی بردم سارق (طلاجات – جواهرات گران قیمت – وجه نقد – ارز- ساعت مچی) به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد تومان را به سرقت برده است.

کارآگاهان با توجه به اظهارت مالباخته و با انجام تحقیقات اولیه و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مربوط به محل سرقت و ساختمان‌های اطراف موفق به شناسایی سه سارق شدند.

با انعکاس موضوع به مقام محترم قضائی دستگیری یکی از سارقان سابقه داد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، که اوایل خرداد ماه امسال با انجام اقدامات پلیسی محل اختفای وی در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پایگاه منتقل شد.

در تحقیقات مقدماتی، متهم منکر هرگونه سرقت شد اما با دیدن تصاویر محل سرقت چاره‌ای جز اعتراف نداشت و ضمن قبول سرقت از مالباخته گفت: سرقت‌ها را به اتفاق دو نفر دیگر از همدستانم در محدوده شمال شهر تهران انجام می‌دادیم و اموال مسروقه را به (مالخر) می‌فروختیم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت با صدرو قرار قانونی از سوی مقام قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی و دستگیری همدستان و خریداران اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.