ساخت خانه‌های سیل زدگان تا یک‌ سال آینده

وزیر کشور وعده داد که خانه‌های ویران شده در مناطق سیل زده تا یک‌سال آینده ساخته شود.

کد خبر : 98085
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 4:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، عبدالرضا رحمانی فضلی در نخستین روز از بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، مدیران و روسای پلیس های ناجا که صبح امروز (یکشنبه‌) با حضور فرمانده ناجا در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: ۱۷۴ هزار واحد در مناطق سیل زده به بازسازی نیاز دارند.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوالی درباره پیامک‌های ارائه‌شده به برخی افراد در زمینه امنیت اخلاقی اظهار کرد: نیروی انتظامی باید قانون را رعایت کند، در قانون بحث مسائل اخلاقی در جامعه و ایجاد امنیت و شرایط مناسب برای تمام مردم از وظایف نیروی انتظامی است.

وزیر کشور ادامه داد: نیروی انتظامی تاکنون با تدبیر، دوراندیشی و رعایت مسائل عمومی عمل کرده است. روشی که اکنون وجود دارد و در زمان سردار اشتری باب شد و به نظر من خیلی خوب است،‌ این است که به جای اینکه در خیابان و کوچه با مظاهر ناهنجاری اجتماعی برخورد کنند، با فرستادن پیامک و در برخی موارد نامه به همراه مستندات به افرادی که به هر دلیلی دچار اشکال شده‌اند، تذکر داده می‌شود.

وی افزود: زمانی که تذکرات به دو یا سه مورد می‌رسد، نیروی انتظامی باید اعمال قانون کند و اعمال قانون در این مواقع اخذ تعهد و صحبت حضوری است.

رحمانی‌فضلی از مردم خواست با احترام به قانون، مجریان و ضابطان قانون، کمک کنند تا اتفاقی رخ ندهد که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند و به گونه‌ای رفتار شود که بین مردم و ضابطان فاصله بیفتد.


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.