زمان مجازات عامل شهادت مأموران ناجا در خیابان پاسداران

رئیس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با دستگاه قضایی برای التیام خانواده‌های شهدای جنایت خیابان پاسداران، عامل این جنایت تا پایان سال به دار مجازات آویخته شود.

کد خبر : 65257
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 6:13

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین”  ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت  از مجازات عامل شهادت مأموران ناجا تا قبل از عید خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد با هماهنگی با دستگاه قضایی و برای التیام خانواده‌های شهدای حادثه خیابان پاسداران امیدواریم تا قبل از عید فرد جانی که سه نفر از مأموران خدوم و مخلص یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران را به شهادت رساند به دار مجازات آویخته شود.

لازم به ذکر است که سردار رحیمی  ششم اسفند در مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای پاسداران با اعلام این که این آشوب‌ها از آن سوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضد انقلاب نشأت گرفته است، گفت: ما اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که شهادت عزیزان‌مان را رقم زدند خواستاریم.

گفتنی است، در روز دوشنبه سی‌ام بهمن سال جاری به دنبال اغتشاش دراویش گنابادی در خیایان گلستان هفتم منطقه پاسداران تهران و حرکت وحشیانه تعدادی از آنها، سه نفر از مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توسط یک دستگاه اتوبوس زیر گرفته شده و به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ همچنین یک بسیجی نیز توسط یک دستگاه سمند زیر گرفته شد و بعد از آن با ضربات سلاح سرد به شهادت رسید.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.