زمانی برای سفر مکرون به تهران تعیین نشده است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: سفر آقای ماکرون در دستور کار دو کشور ایران و فرانسه قرار دارد اما زمانی برای آن تعیین نشده است.

کد خبر : 52182
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 8:21

به گزارش پایگاه خبری “ججین“ به نقل از خبرگزاری مهر،بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری امروز (دوشنبه) در پاسخ به سوالی در خصوص سفر رئیس جمهور فرانسه به ایران، گفت: سفر آقای ماکرون در دستور کار دو کشور قرار دارد اما زمانی برای آن تعیین نشده است.

وی با اشاره به رفت و آمدهای هیئت های دیپلماتیک، اظهار داشت:  هیچ شروطی در این رفت و آمدها و مذاکراتی که با فرانسوی ها انجام می دهیم، وجود ندارد.

قاسمی ادامه داد: روابط ایران و فرانسه روابط مثبتی است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متاسفانه آنها گاهی تحت تاثیر القائات معاندین ایران قرار می گیرند که اقدام درستی نیست برخی مواضع آنها و ما می توانیم در مذاکرات آنها را آگاه کنیم به آنچه که در واقعیت منطقه می گذرد. به خصوص در دورانی که آمریکا در حال پیش بردن سیاست های اشتباه است اروپایی های باید دقت بیشتری  در اظهار نظرات خود داشته باشند و ما به صراحت مواضع ایران را در مذاکرات خواهیم گفت و یادآوری می کنیم که ایران چه نقش مثبتی را در مبارزه با تروریسم داشته و در ایجاد صلح و ثبات بسیار تاثیر گذار بوده است و اگر نبود این نقش ایران، نه تنها منطقه بلکه حتی خود فرانسه و اروپایی هم امروز وضعیت نامناسبی را داشتند.

ادامه دارد…


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.