زلزلۀ بامداد چهارشنبه خسارتی نداشت

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت که براساس گزارش‌های اولیه این زمین‌لرزه هیچ مورد خسارت مالی و جانی نداشته است.

کد خبر : 52668
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 22:37

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایسنا، بهنام سعیدی درباره آخرین وضعیت زمین‌لرزه ۴.۲ ریشتری که در ساعت ۵۳ دقیقه بامداد امروز مرز بین دو استان تهران و البرز را لرزاند، گفت: دقایقی پس از زلزله تیم‌هایی از مدیریت بحران و هلال‌احمر به مناطقی که زمین‌لرزه بیشتر در آنها احساس شده بود اعزام شده و ارزیابی خود را آغاز کردند که گزارش‌های واصله از آنان حاکی از این است که این زلزله خسارتی بر جای نگذاشته است.

سعیدی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از مورد فوتی و مصدوم در پی زمین‌لرزه نیز به مدیریت بحران گزارش نشده، گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه مردم باید در مواجهه با شایعات هوشیار باشند، گفت: اخبار رسمی و قابل استناد از سوی مقامات مسوول و از طریق رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود بنابراین شهروندان به خبرهای کذب و شایعاتی که به نقل از منابع نامعلوم در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه مردم نباید نگرانی‌ای بابت این زلزله داشته باشند، گفت: توصیه مدیریت بحران این است که شهروندان با حفظ آرامش خود همواره در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله هوشیار باشند.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.