رییس جمهوری وارد بندرعباس شد

رییس جمهوری به همراه جمعی از اعضای دولت دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی و نمایندگان گروه ها و اقشار مردمی این استان وارد فرودگاه بندرعباس شد.

کد خبر : 65090
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 8:08

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین” به نقل از خبرگزاری ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی همراه با جمعی از معاونان و وزیران خود روز چهارشنبه برای سفری دو روزه به استان هرمزگان سفر کرده اند.
طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی قرار است، از فرودگاه بندرعباس برای دیدار عمومی به ورزشگاه تختی بندرعباس رفته و در آن جا با مردم این استان سخن بگوید.
در سفر رییس جمهوری کشورمان به هرمزگان، معاونان توسعه روستایی، امور مجلس، اداری و استخدامی، علمی و فناوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس دفتر وی حضور دارند.
همچنین وزیران آموزش و پرورش، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی نیز رییس جمهوری را همراهی می کنند.
دیدار با نخبگان و اندیشمندان هرمزگان، شرکت در نشست شورای اداری، بهره برداری از ۳۰ طرح مهم عمرانی از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس از جمله برنامه های سفر رییس جمهوری به هرمزگان است.
مسیر استقبال رییس جمهوری از سه راه گمرک تا استادیوم ورزشی تختی بندرعباس پیش بینی شده است.
مسیر استقبال مردمی در یک محدوده خاص در نظر گرفته شده تا از ایجاد اختلال در عبور و مرورها و تعطیلی مراکز خدمات رسان در سراسر شهر بندرعباس جلوگیری شود.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.