رژیم صهیونیستی بعد از جنایت ترور العاروری به حال آماده باش در آمد

در حالی که رسانه‌های عبری زبان از تعویق نشست کابینه اسرائیل خبر داده بودند، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نشست کابینه امنیتی هم لغو شده است.

کد خبر : 1155592
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 6:54

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، از لحظه اعلام ترور صالح العاروری جانشین رئیس دفتر سیاسی حماس، شیکل نیز مجددا سیر سقوط خود را آغاز کرده و تلاش‌های بانک مرکزی هم برای متوقف کردن این کاهش ناکام ماند.

این در حالی است که باراک راوید خبرنگار مشهور صهیونیست به نقل از یک مسئول عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی خبر داد، اسرائیل خود را برای یک واکنش شدید و به شدت بزرگ نسبت به این ترور آماده می‌کند، که احتمال بکارگیری موشک‌های دور برد علیه اهداف اسرائیل نیز در آن جود دارد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از افزایش سطح آماده باش به بالاترین درجه خود در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و افزود، تمامی نقاط مرزی مرزی منطقه شمالی و شهرک‌های موجود در این منطقه نظامیان به حال آماده باش کامل در آمدند.

وای نت وبگاه برخط روزنامه یدیعوت آحارانوت هم در خبری اعلام کرد، اسرائیل تلاش می‌کند، هیچ هدفی را در شمال برای انجام حملات طرف متخاصم فراهم نکند، از اینرو اکثر جاده‌ها مسدود و اجازه نزدیک شدن کشاورزان به مناطق نزدیک مرزی داده نخواهد شد.

وای نت همچنین خبر داد، بعد از این ترور به تمامی نیروهای امنیتی در سرتاسر فلسطین اشغالی دستور آماده باش داده شده است، زیرا اسرائیل نگران وقوع عملیات علیه شهرک‌های صهیونیست نشین است.

این پایگاه خبری به نقل از سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، وی در گفتگویی با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی اعلام کرده است که اسرائیل مسئولیت ترور را رسما به عهده نگرفته است و براساس دستور العمل نخست وزیر به وزرای کابینه و نیز اعضای لیکود هیچ یک از آنها حق اظهار نظر در رابطه با این اقدام را ندارند.

با این حال دانی دانون از اعضای لیکود و عضو کنست رژیم صهیونیستی لحظاتی بعد از وقوع این جنایت در تویتی به نیروهای امنیتی و نظامی اسرائیل بابت ترور مسئول عالی‌رتبه حماس در بیروت تبریک گفته و ادعا کرد صالح العاروری که در بیروت ترور شد در عملیات ۷ اکتبر مشارکت داشت و بدین شکل ما با وی تسویه حساب کردیم

در همین راستا پایگاه عبری زبان ۰۴۰۴ هم خبر داد، حماس به طرف‌های میانجی (مصر و قطر) اطلاع داده است که تمامی مذاکرات در رابطه با آزادی اسرا به حال تعلیق در آمده است.


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.