رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال/ بازگشت رحمتی بعد از ۱۰۰ روز! / نگاهی بر چهار دیدار تاریخی استقلال و ایرانجوان/ از ۶ تایی شدن تا ۳-۰ انضباطی

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با ایرانجوان با یک تغییر مهم روبه رو است.

کد خبر : 50677
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 6:13

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین  ، تیم فوتبال استقلال تهران امروز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف ایرانجوان بوشهر می رود.

ایرانجوان و استقلال در طول تاریخ ۴ بار به دیدار هم رفته اند که هر چهار مسابقه جذابیت های ویژه ای داشته است. یک بار در سال ۱۳۷۲ و وقتی استقلال در دسته سوم به سر می برد آنها ابتدا در تهران با نتیجه ۶-۲ ایرانجوان را بردند و سپس در بوشهر با این تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند. آبی پوشان در انتهای همان سال دوباره به سطح اول فوتبال کشور بازگشتند.

یک بار هم در جام حذفی سال ۱۳۶۷، استقلال در تهران با نتیجه ۲-۱ حریف خود را شکست داد اما در بوشهر با سه گل مغلوب شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت اما استفاده از یک بازیکن غیر مجاز، ایرانجوان را ۳-۰ بازنده کرد و آنها از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند. در آن زمان هر بازیکن فقط می توانست برای یک باشگاه در یک سال به میدان برود و بازی در بیش از یک باشگاه خلاف مقررات محسوب می شد.

حال باید دید پنجمین تقابل این دو تیم به چه نتیجه ای منجر خواهد شد.

وینفرد شفر در این مسابقه قرار است برای اولین بار از مهدی رحمتی در درون دروازه استفاده کند و سید حسین حسینی بعد از مدتها روی نیمکت خواهد نشست.

در قلب خط دفاعی بازهم مجید حسینی و روزبه چشمی به میدان می روند و وریا غفوری به همراه امید نورافکن مدافعین راست و چپ خواهند بود.

مثلث امید ابراهیمی، سرور جپاروف و داریوش شجاعیان کمر بند خط میانی را تشکیل می دهند که در این میان داریوش راس جلوی این مثلث خواهد بود. مهدی قائدی مانند دیدار با سپاهان و گل گهر از ابتدا به میدان می رود و مقابل تیم سابقش حضور خواهد داشت. خسرو حیدری نیز به عنوان هافبک راست ایفای نقش می کند.

علی قربانی هم با توجه به گلی که در برابر سپاهان زد و با استفاده از غیبت جابر انصاری و سجاد شهباززاده تک فوروارد تیمش در برابر ایرانجوان خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

مهدی رحمتی- مجید حسینی- روزبه چشمی- امید نورافکن- وریا غفوری- امید ابراهیمی- سرور جپاروف- داریوش شجاعیان- مهدی قائدی- خسرو حیدری و علی قربانی

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.