روحانی: انتقام شهادت حاج قاسم سلیمانی حق مردم ایران است

رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه در رأس شهادت سردار سلیمانی بودند که این دو از مسئولین اصلی این جنایت هستند و البته دیگران هم در این سهیم و شریک‌اند و ملت ما دست از آن‌ها نخواهد کشید و حق مردم است تا از خون عزیزشان انتقام بگیرند.

کد خبر : 125101
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 11:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با یادآوری اینکه “در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ هستیم و فردا آخرین روز این سال میلادی است”، اظهار داشت: سال میلادی‌ای که گذشت سال سختی برای کشورهای جهان بود چون از آغاز این سال گرفتار ویروسی شدند که در  قرن گذشته بی‌نظیر بود و سلامت، فرهنگ، روابط مردم و اقتصاد جامعه دچار مشکل شد.

وی افزود: امروز کشورهای جهان از لحاظ اقتصاد، آموزش، فرهنگ و سلامت جامعه‌شان دارای مشکلاتی هستند، با اینکه از این موضوع بیش از ۱۰ ماه گذشته است و وارد ماه یازدهم شده‌ایم هم‌چنان این مشکل بزرگ وجود دارد. رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: کادر درمان، مردم، سپاه، بسیج و تمام نیروها با همه توان و امکانات خود وارد صحنه شدند و همچنین از قرارگاه عملیاتی، وزارت بهداشت و همه کمیته‌ها که به‌خوبی کار و تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

روحانی ادامه داد: علاوه بر کرونا در سالی که فردا تمام می‌شود، با غم و درد بسیار بزرگی مواجه شدیم و در روزهای اولیه سال ۲۰۲۰ با شهادت سردار بزرگ‌مان با ترور وحشیانه توسط مقامات آمریکایی و در رأسش نیز رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه مواجه بود که این دو از مسئولین اصلی این جنایت هستند و البته دیگران هم در این سهیم و شریک‌اند و ملت ما دست از آن‌ها نخواهد کشید و و حق مردم است تا از خون عزیزشان انتقام بگیرند.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی انتقام از جمهوری اسلامی ایران، ملت‌های منطقه، انتقام از استقلال کشورهای منطقه و از ملت‌های بزرگی بود که در برابر توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم ایستادند و آن را شکاندند.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.