روایتی هولناک از یک قتل خونین

خانواده زنی که متهم به چاقو زدن به همسرش، دو هفته قبل از پیدا شدن جسد وی در یک قبر دفن شده بود، از اخباری که وی را به قتل متهم می‌کنند، “شوکه” شده اند.

کد خبر : 126348
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 11:45

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کمک کار آشپزخانه، رنا مالونی،  وارد یک ایستگاه پلیس شد و گفت که شریک زندگی او، مارتین اورم بری ۵۵ ساله، در حیاط پشتی املاک کریستچرچ دفن شده است. مالونی، که با نام خانوادگی جویس نیز شناخته می‌شود، بعداً در همان روز به قتل متهم شد. اسناد دادگاه ادعا می‌کنند که او بری را در ۲۹ دسامبر کشته است.

سرباز سابق انگلیسی، شریک زندگی اش را به قتل رساند

(رنا مالونی، تصویر سال ۲۰۱۵، به قتل شریک زندگی خود، مارتین اورم بری متهم شده است.)

مالونی، که او هم ۵۵ ساله است، در انگلستان متولد شد و بیش از ۱۵ سال پیش به همراه همسر سابق خود به نیوزیلند نقل مکان کرد. یکی از اعضای خانواده او که در انگلستان زندگی می‌کند، هنگامی که  از اتهام قتل مطلع شد، شوکه شد.

یکی از اقوام که نمی‌خواست نامش فاش شود، گفت که مالونی هشت خواهر و برادر داشته است. او از خانواده اش “بیگانه” بود؛ اما با یکی از خواهرانش در تماس بود. پدر و مادر او هر دو مرده اند.

سرباز سابق انگلیسی، شریک زندگی اش را به قتل رساند

(بقایای مارتین اورم بری، پس از آن که زنی با پلیس تماس گرفت تا در مورد جسد به آن‌ها بگوید، در ملکی در پاپانوی، کریستچرچ، کشف شد.)

یک از اقوام او گفت نمی‌دانسته مالونی با بری رابطه داشته است. گفته شده که مالونی در مدت حضور خود در انگلستان به صورت نیمه وقت به عنوان سرباز کار می‌کرده است. اعتقاد بر این است که مالونی و بری در هنگام مرگ بری بیکار بودند.

سرباز سابق انگلیسی، شریک زندگی اش را به قتل رساند

(مارتین بری و شریک زندگی اش در خانه‌ای در Main North Rd زندگی می‌کردند.)

مالونی در ماناواتی زندگی می‌کرد. مشخص نبود که وی و بری چه مدت با هم رابطه داشتند. یکی از دوستان بری، که شوهرش با او به یک مدرسه وانگانویی رفته بود، قبلاً به مجله Stuff گفته بود که او در ۹ ژانویه طبق عادت ماهانه، به تلفن خانه بری زنگ زده است. این دوست ادعا کرد مالونی به تلفن پاسخ داده و گفته است که بری الکل مصرف کرده و قادر به پاسخ گویی نیست.

سرباز سابق انگلیسی، شریک زندگی اش را به قتل رساند

(کارآگاهانی در حالی که به ملک در Main North Rd، کریستچرچ رسیده اند.)

“مارتین قبلاً الکلی بود، اما به مدت ۱۸ ماه بود که به الکل لب نزده بود. زنگ‌های هشدار من بلافاصله روشن شدند که یک چیزی درست نیست و این خیلی عجیب بود. ”

روز بعد دوست مارتین دوباره تماس گرفت و مالونی به او گفته بود که بری به خانه آمده است و مقداری از وسایلش را برداشته و به دیدن یک دوست رفته است. مجله Stuff فهمیده است که چندین نفر به درخواست پلیس برای شناسایی افرادی که از روز کریسمس به بعد با سرنشینان جاده اصلی ۱۳۹ شمالی، تماس داشته اند یا با آن‌ها ملاقات کرده اند، پاسخ داده اند.

مالونی روز پنجشنبه در دادگاه منطقه کریستچرچ در دادگاه ناحیه کریستچرچ، به قاضی کوئنتین هیکس مراجعه نکرد. وی پس از آن که وکیل مدافعش، کارن چالمرز، تقاضای وثیقه یا موقوف سازی نکرد، بازداشت شد و قرار است در ۴ فوریه در دادگاه عالی کریستچرچ حاضر شود.

دست کم ۶ نفر تاکنون در سال ۲۰۲۱ در نیوزیلند در شرایط مشکوک و با قتل، جان خود را از دست داده اند. در همین زمان در سال گذشته، ۵ مورد قتل انجام شده بود. تلفات سال گذشته در کل ۶۸ قتل بودند. به طور متوسط سالانه ۶۷ قتل در نیوزیلند رخ می‌دهد. میانگین ۱.۶ قتل در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر بسیار کمتر از میانگین OECD یعنی ۳.۶ در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر است. اطلاعات گزارش قتل موقت است و بسته به نتیجه تحقیقات و پرونده‌های دادگاه ممکن است تغییر کند.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.