رهبر انقلاب: همه باید در انتخابات شرکت کنند

رهبر انقلاب تاکید کردند: کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند.

کد خبر : 1265853
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 9:37

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است.

رهبر انقلاب با بیان اینکه مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند، تاکید کردند: کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند.

ایشان افزودند: انتخابات در کشور ما همواره سالم و متین انجام شده این بار هم انشاءالله همینطور خواهد بود. اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیر بگذارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهار کردند: هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم. وظیفه دولت، مجلس و دیگر مراکز رسمی، عزم راسخ، کار مداوم، سلامت در عمل، صداقت با مردم و ترجیح منافع ملی بر سود شخصی است.

رهبر انقلاب  افزودند: دشمن را ضعیف و ناتوان فرض نکنیم. شرط مهم پیروزی، شناخت توانایی‌های دشمن است، اما نباید از او ترسید.

 آذربایجان مظهر غیرت، عشق، ایمان و شور و هیجان ایمانی و اسلامی است

رهبر انقلاب گفتند: به همه‌ی مردم تبریز، همه‌ی مردم آذربایجان، آن مردم عزیز، آن مردم غیور سلام و درود میفرستم و به معنای واقعی کلمه آذربایجان مفهوم عشق و غیرت است.

ایشان فرمودند: آذربایجان مظهر غیرت، مظهر عشق، مظهر ایمان، مظهر شور و هیجان ایمانی و اسلامی است. این، آن چیزی است که ما هم در تاریخ آذربایجان و تبریز خوانده‌ایم، هم به چشم خودمان در طول این سال‌های طولانی از دوران مبارزات تا امروز مشاهده کرده‌ایم.

 حادثه تاریخ‌ساز بیست‌ونهم بهمن ۵۶ تبریز به واقعه‌ی نوزدهم دی قم ضریب ده‌ها برابری داد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند:  روز بیست‌ونهم بهمن ۵۶ تبریز یک حادثه‌ی تاریخ‌ساز بود بدون شک، حادثه‌ی تاریخ‌ساز یعنی آن حادثه‌ای که این‌جور نیست که شروع بشود و تمام بشود و رفت، نه؛ شروع میشود و ادامه پیدا میکند و گسترش پیدا میکند و به نتایج عالی میرسد تاریخ ورق میخورد.

ایشان افزودند: چه کار کرد این حادثه؟ حادثه‌ی تبریز به قضیه و واقعه‌ی نوزدهم دی قم تمام شده درواقع، که رویش را دستگاه داشت می‌پوشاند، ضریب ده‌ها برابری داد، حادثه‌ی قم را از قم کشاند به سرتاسر کشور، این قضیه‌ی تبریز این بود. وقتی که روحیه‌ی مقاومت و شور انقلابی و قیام به سرتاسر کشور کشانده میشود نتیجه این میشود که بعد از تقریباً یکسال حادثه‌ی بیست‌ودوم بهمن اتفاق می‌افتد و ایران از این رو به آن رو میشود تاریخ‌ساز یعنی این.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به وظیفه به هنگام قیام کردند. اهمیت قضیه این است.

تقدیر و تشکر رهبر انقلاب از ملت ایران و تامین‌کنندگان امنیت به‌خاطر راهپیمایی ۲۲ بهمن 

رهبر انقلاب فرمودند: لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن تشکر کنم. در همه جای کشور مردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند. امسال مردم، سرافرازی انقلابی به‌خاطر ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند. همچنین از کسانی که امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را تامین کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.