رهایی دختر ربوده شده در پارک / قتل کشتی گیر جوان

عاملان ربودن دختر سه ساله تبریزی، وقتی تیم‌های پلیس را سایه به سایه درتعقیب خود دیدند از سرناچاری و پس از دو روز، گروگان‌شان را در یک بوستان رها کرده و گریختند.

کد خبر : 61568
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 9:07

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، عصر دوشنبه گزارش ناپدید شدن «محدثه» به پلیس آگاهی تبریز اعلام شد. پدر دخترک گفته بود ساعت سه بعد‌از ظهر دخترش به همراه خواهر بزرگترش برای خرید از خانه‌شان در محله «ایده لو» خارج شده بودند که دو زن ناشناس به آنها نزدیک شده و درفرصتی مناسب دختر ۳ ساله را با خود برده بودند. درهمین حال کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته، خودروی پیکان حامل یکی از زنان رباینده را شناسایی و راننده را دستگیر کرده بودند که او منکر اطلاع از ماجرا شده بود. ازسوی دیگر تحقیقات برای شناسایی عاملان گروگانگیری به نتایج خوبی رسیده بود، آدم ربایان پس از تماس با خانواده دخترک، او را در یکی از بوستان‌های شهر رها کردند.

 

سرهنگ اسماعیل پور- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی-عصردیروزدراین باره به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: «ظهر چهارشنبه، فرد ناشناسی با خانواده «محدثه» تماس گرفته و مدعی شده بود دختر سه ساله را در یکی از بوستان‌های نزدیک خانه آنها رها کرده است. با اعلام این موضوع به پلیس، مأموران کلانتری ۲۱ تبریز به همراه خانواده محدثه به محل مورد نظر رفته و کودک سرگردان را در سلامت کامل پیدا کردند.»

 

 

وی با اشاره به تداوم تحقیقات در این باره افزود: «پرونده این ماجرا برای ما تمام نشده است و با وجود پیدا شدن کودک ربوده شده، بررسی‌های ما تا دستگیری آدم ربایان ادامه دارد. بی‌شک عاملان این ماجرا با اطلاع از پیگیری‌های گسترده پلیسی، احساس خطر کرده وگروگان‌شان را رها کرده‌اند. ما در این پرونده به سرنخ‌های خوبی رسیده‌ایم و بزودی آدم ربایان را شناسایی و دستگیر خواهیم کرد.»

 

۲ کشته در چاپخانه اسکناس های جعلی

گروه حوادث / تیم‌های پلیس درجست‌و‌جوی جنایتکارمسلحی است که پس از ورود به یک مؤسسه اعزام دانشجو به خارج در شهرستان ارومیه، دو نفر را کشته و متواری شده است. همزمان با وقوع این جنایت مرموز، مأموران پلیس پس از ورود به این مؤسسه یک چاپخانه مخفی انتشار اسکناس را کشف کردند. در این مرکز مخفی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انواع اسکناس‌های جعلی خارجی تهیه وتولید می‌شد. دادستان استان آذربایجان غربی درباره این واقعه مرگبار گفت: تیراندازی ساعت یک و پنجاه دقیقه روز پانزدهم بهمن امسال در ساختمانی واقع در مجاورت کنسولگری کشور ترکیه در شهرستان ارومیه رخ داد. شواهد هم نشان می‌داد محل جنایت یک مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور بوده که درجریان تیراندازی مرموز، دونفر کشته شدند. درپی این واقعه هولناک، قاتل بعد از مثله کردن یکی از قربانی‌ها متواری شده است که جست‌و‌جوهای گسترده مأموران برای دستگیری او ادامه دارد.

 

 

حبیبی گفت: طی بررسی‌ها، مشاهده شد کنار محل کار مقتول، اتاقی با دستگاه‌های پیشرفته چاپ اسکناس وجود دارد که چندین هزارقطعه اسکناس جعلی ایرانی وخارجی کشف شد.وی در پایان بیان کرد:‌ آلات جرم پس از توقیف به آگاهی منتقل شد و دستور قضایی برای دستگیری قاتل نیز صادر شده است و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.

 

 

قتل کشتی گیر جوان، در نزاع خیابانی

دو راننده پریشب هنگام رانندگی و به‌خاطر حق تقدم عبور با یکدیگر درگیر شدند که در جریان چاقوکشی، یکی از آنها به‌ قتل رسید و برادر وی نیز مجروح شد.

 

 

ناصر عتباتی- دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان اردبیل- گفت: درگیری بین رانندگان ۲ خودرو در منطقه پیرمادر، زمانی بوقوع پیوست که آنها بر سر نحوه رانندگی و مسأله‌ای جزئی، پرخاشگری کرده و کنترل خشم خود را از دست دادند که این ماجرا رخ داد.پس از اعلام گزارش این قتل و با حضور بازپرس و تیم تحقیق، مشخص شد بین رانندگان و سرنـــــــــــــــشینان ۲ خودرو درگیری لفظی پیش آمده و آنگاه راننده یک خودرو پژو و سرنشینش با چاقو، سرنشینان خودرو دیگر را که ۲ برادر بودند بشدت مجروح کرده‌اند که یکی از مصدومان هنگام انتقال به بیمارستان فاطمی جان باخت و عاملان قتل نیز از محل متواری شدند.

 

 

 

با این حال پس از شروع عملیات ویژه پلیسی، تصاویر متهمان از طریق دوربین‌های مداربسته به دست آمد و آنها در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند. در ادامه تحقیقات پلیسی نیز علت نزاع، درگیری لفظی اعلام شد. گفته شده مقتول، یکی از کشتی گیران جوان اردبیل بوده است. درحال حاضرتحقیقات تخصصی دراین باره ادامه دارد.

 

 

 قتل شوهر با همدستی مرد غریبه

 

زن جوان که با همدستی مردی بیگانه، شوهر خود را کشته بود با ردیابی‌های مأموران پلیس آگاهی شهرستان اردبیل دستگیر شد. پلیس نیز جسد مقتول را درون یک چاه پیدا کرد.چندی پیش زن جوان با مراجعه به پلیس خبر از ناپدید شدن مرموزهمسرش داده و گفته بود: «شوهرم چند روز قبل از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. تلفن همراهش هم خاموش است.بشدت نگرانش هستم وازشما درخواست کمک دارم.»

 

 

 

پس از این شکایت مأموران پلیس آگاهی شهرستان اردبیل جست‌و‌جو برای یافتن مرد گمشده را آغاز کردند اما موفق به یافتن هیچ ردپایی از او نشدند.کارآگاهان که همزمان با جست‌و‌جو‌ها همسر این مرد را هم تحت نظر داشتند متوجه شدند او با مرد بیگانه‌ای در ارتباط است و به‌طور پنهانی با هم در تماس هستند.بدین‌ترتیب این زن و مرد بازداشت شده ودر اداره آگاهی تحت بازجویی قرار گرفتند.تا اینکه سرانجام با گذشت ۲۵ روز از ناپدید شدن شوهر زن جوان، هر دو اعتراف کردند که با همدستی یکدیگرمرتکب قتل شده‌اند و جسد مقتول را درون چاهی انداخته‌اند.پس ازبیرون کشیدن جسد وبا دستوربازپرس، پیکرقربانی برای تعیین علت وزمان دقیق قتل به پزشکی قانونی انتقال یافت. بازجویی‌های تخصصی از متهمان برای رفع ابهام‌ها ادامه دارد.

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.