رقم دستمزد نجومی نیمار/ پاداش یک میلیونی به کاوانی به شرط دادن پنالتی‌‎ها به نیمار!

نیمار با دستمزدی که در پاری‌سن ژرمن می‌گیرد بعد از کارلوس توس بیشترین دستمزد در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال را دارد.

کد خبر : 34842
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396 - 20:13

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، دستمزد نیمار در تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن انقدر زیاد است که باعث شده او بعد از کارلوس توس دومین بازیکن دنیای فوتبال از نظر دستمزد باشد. ستاره برزیلی در تابستان از بارسلونا راهی پی‌اس‌جی شد، آن هم در حالی که انتقال ۲۲۲ میلیونی‌اش باعث شد او گران‌ترین بازیکن دنیا شود.

طبق افشاگری مطبوعات نیمار در لیگ یک فرانسه ماهی ۳ میلیون یورو درآمد دارد و درآمد سالانه‌اش ۳۶.۸ میلیون یورو است. در حال حاضر تنها کارلوس توس در سوپرلیگ چین است که برای تیم فوتبال شانگهای شنهوا بازی می‌کند و دستمزد بالاتری نسبت به نیمار دارد. دستمزد او در آسیا سالی ۳۸.۴ میلیون یورو است. اگر این ارقام را به روزهای ماه تقسیم کنیم مشخص می‎شود که نیمار روزی ۱۰۰ هزار یورو در روز، ۴ هزار یورو در ساعت و ۶۶ یورو در دقیقه به دست می‌آورد.

پیشنهاد عجیب مالک پاری‌سن‌ژرمن: پاداش یک میلیونی به کاوانی به شرط دادن پنالتی‌‎ها به نیمار!

 تیم فوتبال پاری‌‎سن ژرمن در ۷ بازی اولش در لیگ ۲۱ گل زده است اما این تیم موفق در رختکن مشکلاتی دارد و بازیکنانش حتی در زمین بازی هم  دو دسته شده‌اند.

مالک این تیم، ناصر الخلیفی، بعد از درگیری نیمار و کاوانی در زمین بر سر پنالتی و ضربه کاشته زدن اعلام کرد که کاوانی باید در این تیم پنالتی‌ها را بزند اما این کار او عصبانیت نیمار را در بر داشت. روزنامه ال‌پائیس مدعی شده الخلیفی به ادینسون کاوانی یک وعده پاداش یک میلیون یورویی برای آقای گل تیم شدن داده است.

این رقم پیش از این در قرارداد او وجود نداشت ولی کاوانی که در ۷ بازی اول ۷ گل زده بود این پیشنهاد را رد کرده است چون قرار بوده معیار بهترین گلزن شدن بدون احتساب گل‌‎هایی باشد که از روی نقطه پنالتی زده شده و در واقع معنی‌اش این است که الخلیفی پیشنهاد یک میلیون یورویی داده تا پنالتی‌ها را از کاوانی گرفته و به نیمار بدهد. طبق گزارش این روزنامه، جو باشگاه متشنج است. اونای امری از تیاگو موتا و تیاگو سیلوا، بازیکنان باتجربه تیم خواسته تا پادرمیانی کرده و با نیمار و کاوانی مذاکره‌ای داشته باشند.

باید دید در بازی‌های آینده تکلیف پنالتی‌ها و ضربات ایستگاهی پاری‌سن ژرمن چه خواهد شد و روابط بین بازیکنان صمیمانه‌تر خواهد شد یا نه.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.