رشیدپور با «سیم‌ آخر» به تلویزیون برگشت؛ گلزار با پانتولیگ

پیگیری‌ها نشان می‌دهد سری جدید مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» در حال تولید است با اجرای رضا رشیدپور به زودی روی آنتن خواهد رفت و برنامه تلویزیونی پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار در حال طی مراحل تولید است.

کد خبر : 798537
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 5:48

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های اخیر نام رضا رشیدپور در رسانه‌ها مطرح شد که قرار است با «سیم‌آخر» به تلویزیون برگردد که با این خبر رسماً تکلیف اجرای این مجری و برنامه‌ساز قدیمی تلویزیون هم روشن شد.

این خبر را حمید مراوندی مجری طرح این برنامه تلویزیونی اعلام کرده و البته پیش از آن برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده بودند.

این مسابقه تلویزیونی قرار است با طراحی جدید در مدل مسابقه و همین‌طور دکور و محتوای جدید به آنتن برگردد.

 

تکلیف اجرای محمدرضا گلزار در تلویزیون روشن شد

جواد فرحانی تهیه‌کننده برنامه پانتولیگ تکلیف گمانه‌زنی‌های چند وقت اخیر درباره این برنامه را روشن کرد.

وی تصریح کرد: برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن، شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم کننده با هم رقابت می‌کنند.

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی افزود: اجرای برنامه برعهده محمدرضا گلزار خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد.

فرحانی همچنین خاطرنشان کرد: جا دارد از مساعدت و حمایت‌های مدیران ارشد رسانه ملی، به ویژه آقایان دکتر جبلی، جلیلی و برمهانی برای فراهم آوردن مقدمات و اعطای مجوز تولید این برنامه تشکر ویژه کنم و امیدوارم با جلب رضایت مخاطبان، پاسخ این اعتماد مسئولان سازمان صدا و سیما به نحو مطلوب داده شود.

گفتنی است، هفته گذشته محمدرضا گلزار به هنگام امضا به یکی از طرفدارانش به اجرای یک مسابقه تلویزیونی اشاره کرده بود و این خبر با بازتاب‌های فراوانی در فضای‌مجازی همراه شد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.