رسانه‌های عبری در واکنش به موشک‌باران تل‌آویو: حماس بر ما پیروز شد

رسانه‌های عبری در واکنش به موشک‌باران تل‌آویو در اولین دقایق سال جدید میلادی و در هشتاد و هفتمین روز طوفان الاقصی اذعان کردند که مقاومت بر اشغالگران پیروز شده است.

کد خبر : 1149401
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 7:49

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، اقدام مقاومت فلسطین در نوار غزه در موشک‌باران تل‌آویو آن هم در اولین دقایق بامداد اولین روز سال جدید میلادی و در سایه تجاوزات گسترده هوایی، زمینی و دریایی اشغالگران به این منطقه تحت محاصره باعث حیرت و شگفتی رسانه‌های عبری شده است.

این رسانه‌ها در واکنش به موشک‌باران تل‌آویو در اولین دقایق سال جدید میلادی و در هشتاد و هفتمین روز طوفان الاقصی اذعان کردند که مقاومت بر اشغالگران پیروز شده است.

رسانه‌های عبری اعلام کردند: ارتش اسرائیل گفته است که توانمندی‌های موشکی حماس را به‌میزان ۸۰ درصد نابود کرده است، ولی امروز حماس با درهم کوبیدن مرکز (تل‌آویو) به ما عیدی داد، حماس بر ما پیروز شد.

این رسانه‌ها اذعان کردند که دست‌کم ۲۰ راکت از سمت نوار غزه به تل‌آویو شلیک شده است.

از سوی دیگر در پی حمله موشکی سنگین مقاومت به تل‌آویو و دیگر مناطق اشغالی، مردم نوار غزه که همچنان در معرض تجاوزات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارند، به‌نشانه شادمانی از این ضربات مقاومت فریاد الله اکبر سر دادند.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.