رئیسی: ولایتمداری خصیصه شاخص مردم سیستان است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: خصیصه شاخص مردم سیستان ولایتمداری آنهاست به طوری که در هر بخشی از تاریخ آنچه کم‌سو و بی‌سو نشده مسأله ولایتمداری مردم این خطه است

کد خبر : 55912
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 12:45

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در نشست فعالان و نخبگان فرهنگی سیستان در محل حسینیه شهیدین زابل، اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در منطقه سیستان انتظار می‌رود مسئولان بیش از پیش و با جدیت پیگیر معضلات منطقه باشند تا با تلاش بیشتر به نقطه روشنی دست یافت.

تولیت آستان قدس رضوی گفت‌: با توجه به استعداد منطقه مجتمع فرهنگی، اجتماعی، خدماتی در سیستان راه‌اندازی خواهد شد تا افراد بیشتری از خدمات آستان قدس بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: خصیصه شاخص مردم سیستان ولایتمداری آنهاست به طوری که در هر بخشی از تاریخ آنچه کم‌سو و بی‌سو نشده مسئله ولایتمداری مردم این خطه است.

وی با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمندان در اولویت آستان قدس قرار دارد، گفت: حمایت مالی بیش از هزار نفر ازجمله اقدامات آستان قدس رضوی بوده است.

رئیسی از راه‌اندازی مجتمع فرهنگی، اجتماعی در منطقه سیستان خبر داد و افزود: رویکرد آستان قدس حمایت اقشار مختلف به ویژه نیازمندان است.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.