رئیس‌جمهوری قرقیزستان: قدرت پیشگویی دارم

رئیس‌جمهوری قرقیزستان مدعی شد که می‌تواند مسیر پیش روی کشورش در دهه‌های آتی را ببیند و گفت: این حتماً کار خداست!

کد خبر : 861742
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 7:16

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، سدیر جباروف -رئیس‌جمهوری قرقیزستان- پس از افتتاح مدرسه‌ای که به گفته او قرار است محل تحصیل استعدادهایی باشد که آینده قرقیزستان را پیش‌بینی کرده و تعریف می‌کنند، در مصاحبه‌ای گفت: من این توانایی را دارم که آنچه در ۲۰ یا ۳۰ سال آینده بر سر ملت ما می‌آید و مسیری که در پیش می‌گیرد را ببینم. حتماً خدا این را به من اعطا کرده است.

او در ادامه تصریح کرد که همه می‌توانند با مشاهده وقایع حال، آینده را پیش‌بینی کنند.

رئیس‌جمهوری قرقیزستان همچنین از روند استخدام نیروها در دستگاه‌های کشوری انتقاد کرد و گفت که این کشور نظام تربیت حرفه‌ای خود را که پیش از کسب استقلال از اتحاد جماهیر شوروی داشت، رها کرده و به «خویشاوندگماری» روی آورده است.

او گفت که این کشور حالا تربیت افراد حرفه‌ای را «از ابتدای امر» آغاز خواهد کرد و «تنها در آن زمان است که می‌شود آینده قرقیزستان را در یک قرن آینده پیش‌بینی و تعریف کرد.»

دانش‌آموزان قرقیزستانی سالانه با شرکت در رقابتی در سطح ملی، وارد دبیرستان ریاست‌جمهوری می‌شوند. آن‌ها می‌توانند از مقطع متوسطه اول برای ثبت‌نام در این مدرسه اقدام کنند. در سال تحصیلی پیش رو، تنها ۷۵ دانش‌آموز به این مدرسه راه یافته‌اند.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار تیم شهید دلیری مشکین شهر یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

من هم قدرت پیش بینی دارم این چیز عجیبی نیست. مهم اینه که بتونی پیش بینی درست کنی. مثلا بنده پیش بینی کرده بودم که بیت کوین افزایش خواهد یافت و ۱۷ تا گوسفند و یک باغچه خود را فروختم و در قیمت ۳۳ هزار تا این ارز را خریدم و الان مثل آهو پشیمانم از پیش بینی که کردم.