رئال ۴ یوونتوس ۱ ؛ زیدان فاتح میدان

در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۷؛ رئال مادرید در شبی رویایی ۴ بر ۱ یوونتوس را شکست داد تا زیدان اولین مربی باشد که توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده باشد

کد خبر : 14828
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 20:43

رئال مادرید در حالی به مصاف یوونتوس می رفت که در سه فصل اخیر چمپیونز لیگ دو بار قهرمان شده و این در حالی بود که بیانکونری در سه حضور آخرش در فینال لیگ قهرمانان فقط طعم شکست را چشیده بود.

 

ترکیب رئال مادرید و یوونتوس:

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری “ججین”، با آغاز بازی توسط فیلیکس بریچ داور آلمانی این دیدار رئال مادرید در دقایق اول اسیر بازی هجومی یوونتوس شد. شوت سرکش پیانیچ در دقیقه ۷ توسط ناواس سنگربان رئال به زیبایی دفع شد تا رفته رفته رئال به خود آمده و بازی روال متعادل خود را بگیرد.

 

Juventus vs Real Madrid 2017-06-03.svg

 

دقیقه ۲۰ ، ضد حمله رئال مادرید ثمر داد و کریس رونالدو پاس رافایل واران را با ضربه ای کات دار در محوطه جریمه رئال را به گل اول این بازی رساند. این اولین حمله جدی رئال مادرید به دروازه یوونتوس بود.

Real Madrid’s Cristiano Ronaldo, second left, shoots to score the opening goal.

۷ دقیقه بعد ماریو مانژوگیچ کروات با مهار سینه و در حالی که پشت به دروازه بود با ضربه ای برگردان توپ را به زیبایی وارد دروازه رئال مادرید کرد تا نتیجه کار تا دقیقه ۲۷ عادلانه باشد.

 

mandzukic goal

 

روند بازی تا دقیقه ۴۵ متعادل بود و دو تیم با تساوی ۱ بر ۱ راهی رختکن شدند

نیمه مربیان:

نیمه دوم با سوت داور در حالی آغاز شد که طرفداران رئال مادرید منتظر ورود گرت بیل به بازی بودند. دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و تا دقایق ۵۲ حملات کم اثری بر روی دروازه ها داشتند.

در دقیقه ۵۳ شوت محکم پشت محوطه لوکا مودریچ را بوفون مهار کرد.

دقیقه ۶۱: شوت سرکش کاسیمیرو از راه دور بعد از برخورد به خدیرا به گوشه دروازه بوفون رفت تا کهکشانی ها باز هم از حریف پیش افتند.

 

Casemiro's shot

 

دقیقه ۶۴: اشتباه دفاع یوونتوس توپی بادآورده نصیب مودریچ کرد و لوکا با سانتی مواج رونالدو را در چند قدیمی بوفون صاحب توپ کرد تا رونالدو با بغل پایی مواج دروازه یوونتوس و بوفون را برای سومین بار باز کند. این هفتمین گل رونالدو به بوفون بود.

 

Cristiano Ronaldo scores his second and Real Madrid’s third goal.

دقیقه ۸۳ کوادرادو با شیطنت کودکانه خود بر روی سرجیو راموس کارت زرد دوم و کارت قرمز را دریافت و از بازی اخراج شد تا امیدهای یوونتوس برای گل دوم نقش بر آب شود .

دقیقه ۹۰:  مارسلو با نفوذ زیبا از سمت چپ توپ را در دهانه دروازه برای آسنسیو کاشت تا مارکوی جوان با زدن گل چهارم شب رویایی رئال مادرید را کامل کند.

بازی با نتیجه ۴-۱ به سود رئال مادرید خاتمه یافت تا کهکشانی ها برای دوازدهمین بار فاتح این فینال پرگل و جذاب باشند.

 

بیل

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.