رئال مادرید ۲ – بایرن مونیخ ۱: نجات پادشاه با نویر و خوسلو

رئال مادرید با یک کامبک تماشایی و خارق العاده موفق شد به لطف درخشش تعویض طلایی کارلو آنچلوتی، از سد بایرن مونیخ گذشته و راهی بازی فینال شود.

کد خبر : 1413392
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 21:18

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با کامبک طلایی و فوق العاده دراماتیک رئال مادرید همراه شد و لوس بلانکوس موفق شد به لطف درخشش خیره کننده خوسلو، بازی باخته را با پیروزی عوض کرده و راهی مسابقه فینال شود.

این مسابقه حساس در نیمه نخست با چند موقعیت همراه بود که مهمترین آن، برخورد شوت وینیسیوس به تیرک دروازه بود که در برگشت نیز رودریگو به شکل عجیبی آن را از دست داد تا ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان برسد و همه چیز به نیمه دوم کشیده شود.

 شرح گل ها:

رئال مادرید صفر – بایرن مونیخ یک (دقیقه ۶۸: آلفونسو دیویس): پاس تماشایی هری کین به سمت چپ به آلفونسو دیویس رسید و این بازیکن با یک شوت محکم تماشایی و نوک پا، دروازه میزبان را باز کرد تا بایرن از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد.

رئال مادرید یک – بایرن مونیخ یک (دقیقه ۸۸: خوسلو): شوت وینیسیوس از پشت محوطه جریمه با اشتباه مرگبار نویر همراه شد و دفع بسیار بد سنگربان بایرن باعث شد تا در برگشت توپ به خوسلو برسد و تعویض طلایی آنچلوتی، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

رئال مادرید ۲ – بایرن مونیخ یک (دقیقه ۹۰+۱: خوسلو): رئال به شکل ناباورانه ای به بازی برگشت. پاس ناچو در سمت چپ محوطه جریمه به رودیگر رسید که پاس او در دهانه دروازه با شوت خوسلو به گل دوم مادرید تبدیل شد. در شرایطی که کمک داور ابتدا آفساید اعلام کرده بود، این گل پس از بازبینی توسط VAR، تأیید شد.

رئال مادرید با یک کامبک تماشایی و خارق العاده موفق شد به لطف درخشش تعویض طلایی کارلو آنچلوتی، از سد بایرن مونیخ گذشته و راهی بازی فینال شود.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.