ذوب آهن – استقلال ؛ تقابل دوباره قلعه‌نویی با آبی‌پوشان پایتخت

در آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز دو تیم فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در ورزشگاه فولاد شهر برابر هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر : 60694
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1396 - 11:36

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، آخرین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم است. تقابل امیر قلعه‌نویی با استقلال و هوادارانش به اندازه کافی جذاب خواهد بود. ضمن اینکه هر دو تیم در بهترین شرایط آمادگی خود قرار دارند. ذوب آهن در ۸ بازی اخیر خود ( با احتساب پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا) ۷ پیروزی داشته است و استقلال هم پیش از این مسابقه با شکست دادن صنعت نفت آبادان به فینال جام حذفی رسیده و اکنون حق دارد که  خود را ۵۰ درصد قهرمان این مسابقات بداند.

 

 

 

 

 

البته دیدار با ذوب آهن شروع هفته‌های سخت خواهد بود زیرا آنها بازی‌های دشواری در آسیا و همچنین در لیگ برتر مقابل تیم‌هایی همچون فولاد و پرسپولیس خواهند داشت. استقلالی‌ها می‌توانند در صورت پیروزی برابر ذوب‌آهن و کسب سه امتیاز با روحیه خوبی مقابل حریفان بعدی خود قرار بگیرند.

 

 

 

 

این مسابقه برای قاره آسیا هم مهم است زیرا هر دو تیم در لیگ قهرمانان حضور دارند و حریفان‌شان قطعا تلاش خواهند کرد که حریفان ایرانی خود را دقیق‌تر آنالیز کنند. بنابراین این مسابقه را می‌توان دربی آسیایی- ایرانی نامید. شفر ثابت کرده که به خوبی حریفانش را آنالیز می‌کند و از نقاط ضعف آنها نهایت بهره را می‌برد و تیم‌های قلعه‌نویی هم معمولا اساس برنامه‌های تهاجمی‌اش بر ارسال از جناحین استوار است.

 

 

 

این مسابقه زیبایی‌های زیادی خواهد داشت ضمن اینکه گفته می‌شود احتمال دارد حسین حسینی دوباره جانشین سید مهدی رحمتی درون دروازه استقلال شود. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. استقلالی‌ها با ۳۲ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند و ذوب‌آهن نیز با ۳۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

 

 

قلعه‌نویی: فقط به بازی استقلال فکر می‌کنیم

 

 

 

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ارتباط با بازی ذوب آهن مقابل استقلال گفت: بسیار خداوند را شاکریم که روند نتیجه‌گیری ذوب‌آهن، ادامه دارد و توانستیم در بازی سخت مقابل آیزاول که در هوای بسیار سرد برگزار شد، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. با این وجود ما همه نتایج اخیر و صعود به آسیا را فراموش کرده‌ایم و به بازیکنانم گفته‌ام که تمام تمرکز خود را صرفاً روی دیدار با استقلال بگذارند. قلعه‌نویی بیان کرد: بازی با استقلال یک مصاف بسیار سخت و جذاب است. دو تیم در شرایط خوب خود به مصاف همدیگر می‌روند و به نظر می‌رسد امتیازات این بازی نقشی بسیار مهم در معادلات بالای جدول داشته باشد. از همه بازیکنان ذوب‌آهن خواستم با نهایت تمرکز و تلاش در این مصاف حاضر شوند و بسیار امیدواریم که هر سه امتیاز این بازی در اصفهان بماند.

 

 

 

 

قلعه‌نویی در مورد وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: اکبر ایمانی در تمرینات یکی دو روز اخیر حاضر بوده است که در مورد بازی کردن یا نکردنش متعاقبا تصمیم خواهیم گرفت و مهران درخشان‌مهر هم به تازگی دویدن دور زمین را آغاز کرده است که به این دیدار نمی‌رسد. وی در پایان اظهار کرد: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم یک بازی خوب را مقابل استقلال تهران به نمایش بگذاریم و از هواداران ذوب‌آهن  و مردم اصفهان هم می‌خواهیم تیم خودشان را در این بازی تنها نگذارند.
فولاد از شکست خانگی فرار کرد

 

 

 

اما دیروز و در یکی از بازی‌های باقی مانده از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه غدیر اهواز برابر هم قرار گرفتند که شاگردان پورموسوی با نتیجه یک بر یک مقابل مهمان خود متوقف شدند تا فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست دهند.

 

 

 

در این بازی که از ساعت ۱۵ آغاز شد ابتدا تیم صنعت نفت در دقیقه ۱۴ توسط لوسیانو پریرا دروازه تیم میزبان را گشود و این گل تا آخرین دقیقه بازی پا برجا بود تا این که رحیم زهیوی در دقیقه ۹۰ موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه تیم میهمان را باز کرده و کار را به تساوی
بکشاند.

 

 

 

همچنین مرتضی اسدی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۷۴ ضمن ۱۰ نفره کردن تیمش، بازی هفته آینده آبادانی‌ها مقابل پرسپولیس را از دست داد. شاگردان کمالوند با این تساوی ۲۹ امتیازی شدند و در رده هم باقی ماند. فولاد نیز با یک بازی کم‌تر و ۳۷ امتیاز در رده دوم باقی‌ ماند.

 

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.