«دین‌دات‌آی‌آر» از ۱۵ تیر به شبکه سه می آید

مجله تصویری «دین‌دات‌آی‌آر» به تهیه کنندگی سید مجتبی طباطبایی با نگاهی جدید به موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی، پنجشنبه و جمعه ها از ساعت ۱۸:۰۰ روانه آنتن شبکه سه می شود.

کد خبر : 19013
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 9:00

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، این مجموعه برنامه در۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه ای، به دنبال طرح موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی و پاسخ به شبهات و سوالاتی است که در بطن جامعه به خصوص در ذهن جوانان پیرامون دین وجود داشته و در رسانه کمتر به آن ها پرداخته شده است. این برنامه با قالبی جدید در برنامه سازی به دین و سوالات پیرامون آن می پردازد.

«دین‌دات‌آی‌آر» برنامه ای ترکیبی است که شامل بخش های نقطه سر خط، قاب خاص، حرفه ای، اشاره، تخته سیاه، رو به دوربین، کلاکت، وب‌گردی، کتاب‌گردی، مداربسته و طرح بحث با کارشناس دین و رسانه است و قسمت های ابتدایی آن به موضوعاتی چون بی‌تفاوتی اجتماعی، بانکداری، شادی، موسیقی، روابط دختر و پسر، ازدواج، برابری زن و مرد و خشونت می پردازد.

اجرای این برنامه بر عهده محسن قره شیخ لو و علی مرادخانی است.

کارشناسان مجموعه برنامه «دین‌دات‌آی‌آر» عبار تند از: احمد خجسته، سید رضا میرکریمی، علی درستکار، محمد مهدی عسگرپور، نجم الدین شریعتی، عبدالمجید رکنی، سید مجید امامی، سیدمحمدرضا خوشرو، حجج اسلام هادی غفاری ،محمود ابوالقاسمی، عرفاتی، حاج ابراهیمی، استاد الهی و…

مجموعه برنامه تلویزیونی «دین‌دات‌آی‌آر» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید مجتبی طباطبایی است که پخش آن از پنجشنبه ۱۵ تیر آغاز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.