دیدار با جیمزباند در نوامبر ۲۰۱۹

با تعیین تاریخ نوامبر ۲۰۱۹ به عنوان زمان نمایش عمومی قسمت تازه مجموعه فیلم جیمزباند، خبر تولید آن رسما اعلام شد. کمپانی مترو گلدوین مه‌یر با اعلام این خبر، گفت کارگردان و گروه بازیگران آن تا چند هفته آینده معرفی خواهند شد.

کد خبر : 22886
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 7:10

نکته‌ای که در رابطه با بیست و پنجمین قسمت این مجموعه اکشن ضدجاسوسی مشخص شده، نام نویسندگان فیلمنامه آن است. تیم دو نفره رابرت وید و پیل پورویس برای نگارش فیلمنامه استخدام شده‌اند. آنها باید فیلمنامه خود را تا قبل از پایان سال جاری میلادی، تحویل تهیه‌کنندگان فیلم دهند. وید و پورویس نویسنده فیلمنامه قسمت‌های قبلی جیمز باند همچون کازینو رویال، کوانتوم تسکین، اسکای فال و اسپکتر بوده‌اند. هنوز اطلاعی از کم و کیف داستان فیلمنامه بیست و پنجمین جیمزباند سینما نیست. اما تهیه‌کنندگانش گفته‌اند مامور دو صفر هفت برای عملی کردن ماموریت خویش، راهی یک سفر هیجان‌انگیز و ماجراجویانه بین‌المللی خواهد شد. به این ترتیب، فیلم از لوکیشن‌های چشم‌نواز تعدادی از کشورهای جهان بهره خواهد گرفت. در دو سال گذشته، رسانه‌های گروهی بحث‌های زیادی درباره بازیگری داشتند که قرار است جایگزین دانیل کریگ شود، اما کمپانی مترو گلدوین مه‌یر امیدوار است کریگ را برای ایفای نقش جیمزباند در فیلم‌های بعدی خود داشته باشد. اسپکتر که تا امروز آخرین جیمزباندی است که روی پرده سینماها رفته، توسط سام مندس کارگردانی شد. با هزینه تولید ۲۵۰ میلیون دلاری، این فیلم در سال ۲۰۱۵ حدود ۸۸۲ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرد. سهم سینماهای آمریکای شمالی از این رقم، ۲۰۰ میلیون دلار بوده است.

«خداحافظی» جانی دپ با چهره قدیمی!

پایگاه خبر ججین

با شروع فیلمبرداری «ریچارد خداحافظی می کند» و انتشار اولین عکس آن، مشخص شد جانی دپ در این کمدی درام با چهره‌ای متفاوت ظاهر شده است. قبل از شروع فیلمبرداری فیلم، گفته می‌شد که دپ در آن با چهره و گریم تازه‌ای بازی خواهد کرد. بازیگر می‌گوید این گریم و چهره متفاوت، کاملا به نقش ویژه و متفاوتی می‌خورد که در فیلم به عهده دارد. در داستان این کمدی درام، دپ در نقش یک پروفسور موفق دانشگاه به نام ریچارد بازی می‌کند. اما او در آستانه میانسالی، ناگهان با پرسش‌های ذهنی زیادی روبه‌رو می‌شود. او تصمیم می‌گیرد تغییراتی کلی در نوع زندگی‌اش به وجود بیاورد و به دنبال زندگی و هدف‌های تازه‌ای برود. به صورت طبیعی، ریچارد در مسیر تازه‌اش با موقعیت‌ها و آدم‌های تازه‌ای برخورد می‌کند و با حوادثی پیش‌بینی نشده روبه‌رو می‌شود.

«ریچارد خداحافظی می‌کند» را وین رابرتز براساس فیلمنامه‌ای غیراقتباسی از خودش کارگردانی می‌کند. لوکیشن‌های مختلف شهر ونکور کانادا، مکان‌های اصلی فیلمبرداری فیلم هستند. بجز دپ، بازیگرانی مثل دنی هیوستن و رزماری دویت هم در فیلم بازی دارند. شرکت مستقل فیلمسازی آی ام گلوبال این کمدی درام را با هزینه‌ای ۴۰ میلیون دلاری تهیه می‌کند. تهیه‌کنندگان فیلم گفته‌اند دپ که مجذوب فیلمنامه آن شده، حاضر شد از دستمزد ۳۰ میلیون دلاری همیشگی خود صرف نظر و با دستمزد بسیار پایینی در آن بازی کند. وین رابرتز هم اعلام کرده جانی دپ فیلمش، کاملا با آن جانی دپی که تماشاگران سینما می‌شناسند، فرق دارد.

پای دی‌کاپریو به تلویزیون باز شد

لئوناردو دی کاپریو بعد از موفقیت‌های مالی و انتقادی خود در سینما، حالا به تلویزیون نظر دارد. شرکت فیلمسازی آپیان وی او امتیاز برگردان تلویزیونی نوول پرخواننده «مردان واقعی» اثر تام وولف را خریداری کرد. کسی اطلاعی از رقم خریداری شده ندارد، اما شنیده می‌شود دی‌کاپریو پول زیادی برای آن پرداخت کرده است. این بازیگر اسکار گرفته سینما، مجموعه تلویزیونی خود را با همکاری کانال نشنال جغرافی تهیه خواهد کرد. از حالا اعلام شده که داستان مجموعه در یک فصل تمام نمی‌شود و تماشاگران باید منتظر فصل‌های بعدی آن هم باشند. مردان واقعی در حالی تبدیل به مجموعه‌ای تلویزیونی می‌شود که صنعت سینما قبل از این در سال ۱۹۸۳ نسخه سینمایی آن را به کارگردانی فیلیپ کافمن تهیه کرده است. اما مجموعه دی کاپریو براساس داستان نوول سال ۱۹۷۹ وولف ساخته می‌شود و دوباره‌سازی تلویزیونی آن فیلم سینمایی نیست.

پایگاه خبر ججین

داستان نوول که براساس یک سری رخداد واقعی نوشته شده، در دوران جنگ سرد و رقابت‌های دو قطب شرق و غرب به رهبری اتحاد شوروی و آمریکا اتفاق می‌افتد. در آن زمان، آمریکا و شوروی در فضا هم با هم رقابت داشته و تلاش می‌کردند اکتشافات بیشتری را به نام خود ثبت کنند. در این میان، گروهی از خلبانان ورزیده صحرای موجاوه تصمیم می‌گیرند با به خطر انداختن جان خود، کارهای غیرممکنی انجام دهند که آمریکا در این رقابت‌ها به عنوان پیروز ماجرا بیرون بیاید. آنها به یک قرارگاه فضایی در کالیفرنیا پیوسته و تحقیقاتی را در این رابطه آغاز می‌کنند. به این ترتیب، هر فصل مجموعه رایت استاف، به یک ماموریت ویژه یکی از این خلبانان خواهد پرداخت.

کیکاوس زیاری

جام‌جم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.