دوناروما کاخ آرزوهای گتوزو و میلان را به باد داد/اولین جام فصل یووه در۸ دقیقه؛سیزدهمین قهرمانی بیانکونری

دیدار فینال کوپا ایتالیا بین یوونتوس و میلان با برتری و کسب سیزدهمین قهرمانی بیانکونری خاتمه یافت.

کد خبر : 74857
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 4:59

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از خبرگزاری فارس، در چارچوب فینال جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یوونتوس و آث میلان در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم‌ رفتند.

یووه به دنبال سیزدهمین قهرمانی خود در کوپا ایتالیا و میلان به دنبال ششمین جام خود در فینال جام حذفی بود.

بیانکونری با غلبه بر آتالانتا پا به فینال گذاشته بود.

میلان هم در دیداری نیمه نهایی در ضربات پنالتی بر لاتزیو غلبه کرد و راهی فینال شد.

پایگاه خبر ججین

این دیدار حساس که با حضور چهره‌های معتبر ایتالیا از جمله پیرلو برگزار شد با میدان داری شاگردان آلگری آغاز شد و در ادامه میلان با هدایت بونوچی فریاد‌های گتوزو از کنار زمین بازی را در دست گرفت اما در نیمه اول هیچکدام دو تیم به گل نرسیدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم با بازی درگیرانه دو تیم در میانه میدان همراه شد و در ادامه یووه بعد از چند حمله از هم گسیخته روی یک حرکات دیبالا دروازه دوناروما را تهدید کرد و در نهایت توسط بن‌عطیه روی یک کرنر به گل رسید.هنوز تب بازی افت نکرده بود که یووه بازهم روی شوت کاستا و اشتباه دوناروما به گل دوم دست یافت تا اختلاف به ۲ گل افزایش یابد.در ادامه بازهم دوناروما جوان نقش اول میدان شد و گل سوم را به بیانکونری هدیه داد.بعد از این امید‌های روسونری‌هانا امید شد تا یووه با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یابد و عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا  را برای سیزدهمین بار کسب کنند.

یوونتوس ۴ – میلان صفر

برای یوونتوس بن‌عطیه ۵۶،‌ ۶۴ پنالتی، کاستا ۶۱ و کالینیچ ۷۶ گلزنی کردند تا شاگردانآلگری اولین جام فصل را با گل‌های که در ۸ دقیقه به ثمر رساندند، کسب کنند.یووه در صورت پیروزی در بازی هفته آینده مقابل رم می‌تواند قهرمان سری آ نیز شود و موفق به کسب دوگانه شود.

پایگاه خبر ججین

نکته مهم بازی که باعث حساسیت دوچندان این مصاف شده بود رویاروی بونوچی مقابل هم تیم‌های سابقش و هیجانی بود که گتوزو در کنار زمین ایجاد می‌کرد.

دوناروما دروازه‌بان جوان روسونری در این دیدار نمایش به دور از انتظاری داشت و روی۲ گل اشتباه فاحش داشت تا کاخ آرزوهای گتوزو و هواداران میلان فرو ریزد.

 


 

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.