دولت باید اقدامات اصلی را در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام دهد

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه دولت باید اقدامات اصلی و اساسی را در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام دهد، گفت: امکانات اصلی در خصوص اقتصاد مقاوتی دست دولت است و ما نیز به فراخور آن فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم که امیدواریم اثربخش باشد.

کد خبر : 35339
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1396 - 21:05

 

به گزارش پایگاه خبری”ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در حاشیه عزاداری حسینیه اعظم زنجان با اشاره به فعالیت‌های آستان قدس رضوی در زمینه اقتصاد مقاومتی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه اظهار کرد: در مجموعه آستان قدس رضوی اقداماتی در زمینه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اصل اقدامات در این بخش را باید دولت انجام دهد، افزود: چرا که امکانات اصلی دست آنها است و ما نیز به فراخور آن فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم که امیدواریم اثربخش باشد.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین به حضور خود در مجموعه حسینیه اعظم زنجان نیز اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی همه همسایه امام رضا(ع) هستند.

رئیسی با اشاره به اینکه زنجانی‌ها اگرچه از نظر کیلومتری از امام رضا(ع) دور هستند، ولی مجاور امام رضا(ع) محسوب می‌شوند، اضافه کرد:  همه ما در خدمت امام رضا(ع) هستیم و هرکاری که مؤسسات خیریه و فرهنگی انجام می‌دهند، می‌توانند با مجموعه آستان قدس در ارتباط بوده و همکاری خوبی داشته باشند.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.