دنیزلی: هدفم برآوردن انتظارات هواداران است

«مصطفی دنیزلی» سرمربی ترک تبار و تازه وارد باشگاه تراکتورسازی، پیش از پرواز به تبریز در مصاحبه ای هدف اصلی خود را برآورده ساختن انتظارات «هواداران پرشور» این تیم و بهبود روابط مابین ۲ کشور ایران و ترکیه اعلام کرد.

کد خبر : 100754
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 10:22

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، دنیزلی در آستانه پرواز از فرودگاه بین المللی استانبول با خطوط هوایی ایرانی «آتا» در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این سابقه حضور در تهران را داشتم و حالا به تبریز می‌روم و آنجا با تیمی خواهیم بود که از حمایت هواداران ترک بهره می‌برد؛ امیدواریم که بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. زمانی که به تبریز برسیم کار مختصری در مورد کمپ تمرینی و کادر فنی پیش رو داریم و ۴۰ روز بعد مهمترین هدف موفقیت تیم در لیگ برتر و همچنین کمک به بهبود روابط بین ۲ کشور خواهد بود.

روزنامه حریت ترکیه ضمن درج این مصاحبه مدعی شد که باشگاه ترکتورسازی با قراردادی یک ساله دنیزلی را به خدمت گرفته است.

تراکتورسازی بدنبال کسب رتبه پنجم لیگ برتر ایران در فصل گذشته، «ژرژ لیکنز» سرمربی بلژیکی خود را برکنار و «مصطفی دنیزلی» را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرد.

دنیزلی که متولد شهر چشمه در استان ازمیر است، با سه تیم مطرح ترکیه‌ای گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش به قهرمانی لیگ برتر این کشور دست یافته و از محبوبیت ویژه ای در فوتبال ترکیه و البته مردم تبریز برخوردار است.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.