دلیل تعلل کمیته اخلاق در پرونده فروزان چیست؟

باشگاه تراکتور به منظور تقویت خط هجومی خود خواهان جذب بازیکن فصل پیش سپاهان و وینگر ملی‌پوش تیم ملی است.

کد خبر : 101424
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 11:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، پس از گذشت هفته‌ها از پایان لیگ نوزدهم هنوز تکلیف پرونده محسن فروزان نه در کمیته اخلاق و نه در دادسرای کارکنان دولت مشخص نشدهاست و معلوم نیست چه حکمی برای دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور و سابق استقلال داده خواهد شد.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این پرونده اظهار کرد: هنوز درباره این پرونده تصمیم‌گیری نشده است و کمیته اخلاق منتظر نظر کمیته حقیقت‌یاب هستند و انتظار تصمیم‌گیری دادسرای کارکنان دولت، جرایم رسانه را دارد.

وی ادامه داد: طبق قاعده، موعد تصمیم‌گیری پرونده رسیده است اما نمی‌دانم این تعلل برای چیست. رسیدگی به این پرونده در کمیته اخلاق هیچ ربطی به پرونده جاری در کمیته اخلاق ندارد. چیزی که مشخص است فیفا در مقرراتش و احکام صادر در CAS گفته است هر گونه فعالیت تحت عنوان شرط بندی ذیل عنوان تبانی قابلیت اثبات را دارد. ما احکام و مستندات خود را ارائه دادیم و منتظر رسیدگی به این پرونده هستیم.

کاراندیش درباره زمان بردن این رسیدگی گفت: طبق قاعده نباید این قدر زمان می‌برد. تاج اعلام کرد که شرط‌بندیاحراز شده و رییس فدراسیون هم طبق مستنداتی که داشته این حرف را زده است. فیفا در این خصوص می‌گوید هرگونه فعالیت مشکوک و رفتار ناسالم در فوتبال تحت عنوان تبانی قابل بررسی و مطرح شدن است. انصافاً تبانی تنها همکاری با تیم مقابل نیست و گاهی ممکن است با اراده خود و تاثیر ناروا در نتیجه بازی و تبانی با یک سایت شرط‌بندی برای تغییر نتیجه یک بازی باشد. این مسائل تحت عنوان تبانی قابلیت بررسی دارد.

 

درخبری دیگر از تبریز

با جدا شدن چند بازیکن از جمله لیاروین و آنتونی استوکس، باشگاه تراکتور به دنبال به خدمت گرفتن چند بازیکن در خط حمله خود است که در این بین به سراغ بازیکنان سابق سپاهان و پرسپولیس رفته است. تراکتوری‌ها پای مصطفی دنیزلی را برای مذاکره با ترابزون به منظور به خدمت گرفتن وحید امیری به میز مذاکره باز کرده‌اند و با توجه به حضور امیری در لیست مازاد این تیم ترکیه‌ای، به نظر می‌رسد ملی پوش ایرانی خیلی زود دوباره به لیگ برتر ایران برگردد.

همچنین استنلی کی‌روش که هنوز با مسئولان سپاهان به توافق نرسیده است، حالا نام یک تیم ایرانی دیگر را هم در بین تیم‌های پیشنهاددهنده به او می‌بیند. تراکتور دنیزلی قصد این را دارد تا آقای گل فصل پیش لیگ ایران را جایگزین استوکس کند و پیشنهاد مالی خوبی را نیز در اختیار او قرار داده است. این مهاجم برزیلی تا ۲ هفته فرصت دارد تا پاسخ پیشنهاد تراکتور را بدهد و اگر مذاکرات خوب پیش برود، او در لیگ نوزدهم قرمزپوش خواهد بود.


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.