دستگیری هزار مقام چینی که به محیط زیست لطمه زده اند

چین می گوید در راستای مبارزه با آلودگی و حفاظت از محیط زیست هزار مقام این کشور که به محیط زیست خساراتی وارد کرده اند، دستگیر شده اند.

کد خبر : 44891
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 5:53

 

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، روزنامه ارگانی ‘گلوبال تایمز’ :  این افراد در جریان بازرسی هایی که از سال ۲۰۱۶ میلادی شروع شد، دستگیر شده اند و مجازات هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.
دولت چین تاکید کرده است دستگیری این افراد نشان می دهد پکن در اجرای حاکمیت قانون و مدیریت بر محیط زیست ملاحظه ای ندارد و هر مقام مسئول را که مرتکب تخلف شود، دستگیر کرده و به مجازات خواهد رساند.
وزارت محیط زیست چین در بیانیه ای در تارنمای خود آورده است این افراد در هشت منطقه و استان شناسایی و دستگیر شده و سپس به دستگاه های قضایی معرفی شده و مورد محاکمه قرار گرفته اند.
این بیانیه می افزاید این افراد کسانی هستند که با اقدامات مخرب خود و سوء استفاده از اموال دولتی به منابع آب و جنگل ها و بخش های خدماتی گردشگری زیان رسانده اند.
روزنامه چینی می نویسد که دولت با این اقدام خود این پیام را به همه مسئولان ذی ربط رسانده است که اگر خلافی مرتکب شده و به محیط زیست لطمه بزنند و در مبارزه با‌‌‌ آلودگی کوتاهی نشان دهند ، تنبیه خواهند شد.
این افراد یا به جامعه معرفی شده اند و یا مجازات هایی در ادارات ذی ربط محل کار برای آنها در نظر گرفته شده است و یا اینکه از مقام خود برکنار شده اند.

 

 

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.