در فصل سرما، مراقب گربه و سگ های پناه برده به موتور خودرو باشیم.

در فصل سرما، مراقب گربه و سگ های پناه برده به موتور خودرو باشیم.

کد خبر : 50181
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 7:47

 

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین  به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی، طی گزارش شنیده شدن صدای قلاده سگی از داخل کاپوت خودرو پژو ۲۰۶ آتش نشانان ایستگاه شماره ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس گزارش این حادثه، آتش نشانان در محل حادثه واقع در چهار راه منصور حاضر و پس از بررسی خودرو شاهد گیر افتادن یک قلاده توله سگ در پروانه خودرو شدند که سریعا عملیات رها سازی را آغاز و سپس توله سگ را در محیط امن آزاد کردند.

 

توصیه های ایمنی:

🔶با آغاز فصل سرد، بچه گربه ها و توله سگ هابرای گرم شدن به کنار موتور اتومبیل ها پناه می برند و رانندگان بدون اینکه بدانند با روشن کردن و به حرکت در آوردن ماشین خود باعث آسیب دیدن این موجودات کوچک می شوند.

🔶گربه و توله سگ های خیابانی در طول فصل سرما اگر جای گرمی نداشته باشند از زیر ماشین به درون (کاپوت) رفته و برای امنیت و گرما آنجا می خوابند و به همین دلیل تعداد زیادی از آنها با روشن شدن ماشین بطرز دردناکی کشته می شوند(بیشتر توسط پروانه).

راهکار :👇👇👇
🔹یک راه حل برای جلوگیری از این حادثه این است که قبل از روشن کردن اتومبیل چند مشت روی کاپوت ماشین بزنید که در این صورت گربه بیدار می شود و یا حرکتی می کند .

🔷این عمل به گربه و سگ های خوابیده شانس زنده ماندن و فرار را میدهد.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.