درگیری لفظی بین دو خانواده در زنجان منجر به مرگ دو نفر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، از مرگ دو نفر به واسطه درگیری دو گروه در زنجان خبر داد و گفت: اختلاف قدیمی دو جوان منجر به بروز حادثه شد.

کد خبر : 133838
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 15:50

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر رحمتی با بیان اینکه در درگیری دو گروه که ساعت ۱۴ ظهر دیروز (دوشنبه) در باغات اطراف شهر زنجان اتفاق افتاد، دو نفر به قتل رسیدند، اظهار کرد: این دو مقتول یک پدر ۷۰ ساله و پسر ۴۰ ساله وی بوده است.

وی با اشاره به اینکه زمان درگیری این دو گروه روز گذشته ۱۰ آبان‌ماه بود، ادامه داد: این نزاع در یکی از باغات شهر زنجان رخ داد که نزاع‌کنندگان با ابزاری چون چاقو، چماق و نیز ادوات کشاورزی با هم درگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با یادآوری اینکه در این درگیری فرد قاتل متواری شده اما پدر وی که در این درگیری آسیب هم دیده، دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این درگیری، کینه و عداوت بین دو نفر گزارش شده که در نهایت منجر به درگیری گروهی و رخ دادن این اتفاق شده است.

رحمتی افزود: در حال حاضر همه افراد دخیل در این درگیری دستگیر شده و برای این افراد قرار بازداشت صادر شده است و پرونده این افراد برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه خشم و پائین بودن آستانه تحمل منجر به بروز این حادثه شده است، گفت: فقر فرهنگی از عوامل مهم و تاثیرگذار در آستانه تحمل پائین است.

 


 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.