درگیری با اشرار مسلح در نوار مرزی تایباد/ یک سرباز ارتش به شهادت رسید

فرماندار شهرستان تایباد گفت: عصر دیروز یک سرباز وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی تایباد به شهادت رسید.

کد خبر : 142910
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 11:50

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، فرماندار شهرستان تایباد خراسان رضوی اظهار کرد: عصر دیروز جمعه، یک سرباز وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی تایباد به شهادت رسید.

مهدی دونده افزود: نیروهای ارتش مستقر در مرز تایباد عصر جمعه ۲۹ مهر، با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

پایگاه خبر ججین

همچنین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: دلاورمردان ارتش عصر جمعه ۲۹ مهر، با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی تایباد مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

امیر سرتیپ رضا آذریان با بیان اینکه در جریان این کمین ۱۰ نفر از  متجاوزان دستگیر شدند، افزود: در هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیروهای ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت یکی از سربازان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

امیر آذریان اظهار داشت: در این درگیری یکی از اشرار به هلاکت رسید و بقیه اشرار به آن سوی مرز متواری شدند و افراد دستگیر شده نیز به پشت مرز منتقل شدند.

شهید احمد لطفی فرزند دین محمد متولد سال ۱۳۸۰ از شهرستان زابل در تیپ ۳۷۷ شهید پرویز حِبرانی مستقر در مرز دوغارون مشغول به خدمت بود که در درگیری با اشرار و قاچاقچیان با درجه رفیع شهادت نائل شد.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.