درسی که سولدو به بازیکنان تراکتور داد

سرمربی تراکتور می‌گوید اعتراض به داوری هیچ تاثیری در نتایج تیمش ندارد و به همین دلیل به بازیکنانش گوشزد کرده که به داور اعتراض نکنند.

کد خبر : 135133
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 12:54

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، تراکتور و مس رفسنجان فردا(دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی فردا جام حذفی است. در جام حذفی تیم برتری وجود ندارد و اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. فردا مقابل تیمی بازی داریم که چند روز پیش مقابل آن‌ها بازی کردیم و بازی آسانی نیست. تیمی که تمرکز داشته باشد می‌تواند از این بازی سربلند بیرون بیاید.

او افزود: دوباره تکرار می‌کنم پیش‌بینی جام حذفی سخت است. ما فردا تلاش می‌کنیم تاکتیک‌های‌مان را به حریف تحمیل کنیم. ما باید بتوانیم درگیری‌های وسط زمین را ببریم و مثل بازی قبل موقعیت‌سازی کنیم اما این بار از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور درباره غایبان تیمش گفت: هادی محمدی به خاطر کارت قرمزی که در جام حذفی داشته غایب است اما باقی بازیکنان‌مان حضور دارند. البته هنوز اخباری کامل خوب نشده است.

سولدو در ادامه در پاسخ به این سوال که تمرین ضربات پنالتی کرده‌اند یا نه، توضیح داد: ما تلاش می‌کنیم بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم اما بازی جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در برنامه‌مان است که روی ضربات پنالتی کار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که نگران تاثیر تصمیمات داور در بازی فردا است، گفت: من واقعا در کار داوری تمرکز نمی‌گذارم ولی امیدوارم اشتباهات داوری بازی قبلی سهوی بوده باشد. تمرکز ما روی آماده شدن بازیکنان است و با یک بازی خوب کاری کنند که مسائل داوری علیه آن‌ها نباشد. من دائما به بازیکنانم گفتم که در کار داور دخالت نکنند چرا که جز ضرر چیزی ندارد. این که بازیکنان تمرکز داشته باشند تاثیر بیش‌تری دارد تا به هدف‌مان برسیم ولی اعتراض به داوری تاثیری ندارد.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.