دربی نود و هشتم/ بوی دربی بوی جام، بوی سرخ و آبی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۸ روز پنج شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر : 137663
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 11:19

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نود و هشتمین دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال روز پنج شنبه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این اولین بازی دربی بعد از شیوع  ویروس‌ کرونا محسوب می‌شود که قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود.

تیم های استقلال و پرسپولیس در کورس رقابت  قهرمانی با یکدیگر هستند و دربی ۹۸ تا حدود زیادی  سرنوشت قهرمانی را مشخص می کند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی خود در سال ۱۴۰۰ در شرایط متفاوت به مصاف هم می‌روند.

دربی نود و هشتم/ بوی دربی بوی جام، بوی سرخ و آبی

آبی پوشان پایتخت هفته گذشته با برد برابر تیم صنعت نفت آبادان ۵۴ امتیازی شدند و صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال تثبیت کردند.

با وجود اینکه شاگردان مجیدی با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به تیم پرسپولیس رقیب دیرینه خود در صدر جدول قرار دارند، اما آن‌ها به خوبی می‌دانند که با  برد در دربی  فاصله شان با رقیبشان افزایش می  یابد و یک گام به قهرمانی نزدیکتر می‌شوند.

استقلالی‌ها  تاکنون شکستی در لیگ برتر فوتبال نداشتند  و  آنها در صورت نباختن برابر  تیم پرسپولیس با ۲۳ بازی متوالی بدون شکست به تعطیلات عید می‌روند.

در آن طرف، شاگردان گل محمدی هفته گذشته با پیروزی برابر تیم نفت مسجد سلیمان و کسب ۴۸ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

سرخپوشان پایتخت قصد دارند با برتری برابر تیم استقلال فاصله امتیازی خود را با رقیب خود کاهش بدهند و نوار شکست ناپذیری آبی پوشان را قطع کنند.

دربی نود و هشتم/ بوی دربی بوی جام، بوی سرخ و آبی

پرسپولیسی ها به  ۳ امتیاز بازی دربی نیاز مبرم دارند تا در رقابت کورس قهرمانی با استقلال بمانند.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس در بازی های گذشته در درون دروازه نیمکت نشین بوده است، اما او در ۳ بازی دربی گلی دریافت نکرده و کلین شیت کرده و به نظر می رسد این گلر در بازی با استقلال در درون دروازه سرخپوشان قرار می گیرد.

حضور هواداران در دربی پایتخت در افزایش روحیه بازیکنان ۲ تیم تاثیرگذار خواهد بود و بازیکنان با تمام توان خود وارد زمین مسابقه می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس بازیکن محروم برای بازی دربی ندارد و سیامک نعمتی و آل کثیر به علت  مصدومیت نمی توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.

در آن طرف، تیم فوتبال استقلال  مصدوم و محرومی ندارد و با تمام قوا به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس ۹۷ بازی برابر با صف آرایی کردند که ۲۶ سهم آبی پوشان و ۲۵ برد سهم سرخپوشان بوده است. استقلالی‌ها ۸۹ گل در دربی پایتخت زدند و پرسپولیسی‌ها هم ۹۴ گل به ثمر رساندند.

بازی دربی رفت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.