دربی مادرید: سیمئونه به دنبال انتقام کوپا‌دل‌ری از آنچلوتی

رئال مادرید در لیگ برتر اسپانیا از رقیب سرسختش یعنی اتلتیکو مادرید استقبال خواهد کرد.

کد خبر : 437192
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 10:16

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم میزبان در حال حاضر با هشت امتیاز کمتر از بارسلونا، صدرنشین جدول، در رده دوم جدول قرار دارد، در حالی که اتلتیکو در جایگاه چهارم قرار دارد و تنها چهار امتیاز بیشتر از رئال بتیس رده پنجمی به دست آورده است.

رئال مادرید به دلیل فرم خیره کننده بارسلونا در لالیگا جای اشتباه زیادی ندارد و قهرمان فعلی در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد. رئال هشت امتیاز کمتر از صدرنشینان این فصل به دست آورده که بعد از ظهر یکشنبه در بازی خارج از خانه مقابل آلمریا به میدان می‌رود.

شاگردان کارلو آنچلوتی باید به پیروزی خود ادامه دهند و امیدوار باشند که بارسلونا لغزش کند. تیم میزبان پس از پنج پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها، از جمله موفقیت‌ مقابل الاهلی و الهلال در اوایل ماه جاری برای قهرمانی در جام باشگاه های جهان، پا به این دیدار می‌گذارد.

رئال مادرید همچنین در دو بازی آخر خود در لیگ مقابل الچه و اوساسونا پیروز شده و ۶ بار گلزنی کرده و هیچ گلی دریافت نکرده است، در حالی که سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی برجسته را به ثبت رسانده و در اولین بازی دور حذفی لیورپول را  ۵ بر دو شکست داد.

تیم آنچلوتی همچنین یک چشم به بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری با بارسلونا در ۲ مارس خواهد داشت و آن‌ها برای کسب سه جام مهم در ماه‌های پایانی این رقابت‌ها می‌جنگند.

رئال مادرید – بدون شکست در تمامی رقابت‌های فصل – در بازی رفت در واندا متروپولیتانو در اوایل این فصل با نتیجه ۲-۱ بر اتلتیکو پیروز شد.

اتلتیکو از سال ۲۰۱۶ تاکنون رئال مادرید را در برنابئو در لالیگا شکست نداده است. قرمز و سفیدها در حال حاضر درگیر رقابت‌های اروپایی نیستند و پس از مرحله گروهی ناامیدکننده لیگ قهرمانان اروپا که باعث در قعر جدول قرار بگیرند از دور مسابقات کنار رفتند. اتلتیکو همچنین در پایان ژانویه در مرحله یک چهارم نهایی توسط رئال مادرید از کوپا دل ری حذف شد.

در نتیجه، این باشگاه فقط فوتبال لالیگا را در ادامه فصل دارد که باید نگران آن باشد و تمرکز کامل آن‌ها بر روی کسب جایگاه بین چهار تیم برتر خواهد بود.

به این ترتیب، آن‌ها در رده چهارم جدول قرار دارند، با چهار امتیاز اختلاف نسبت به رئال بتیس در رده پنجم و تنها دو امتیاز کمتر از رئال سوسیداد در رتبه سوم.

اتلتیکو در این فصل به رقابت برای عنوان قهرمانی نزدیک نیست، اما با ۱۸ امتیاز کمتر از بارسلونا صدرنشین است، در حالی که آن‌ها با همین تعداد بازی (۲۲ بازی) با رئال مادرید رده دومی ۱۰ امتیاز فاصله دارند.

آینده سیمئونه به عنوان سرمربی همچنان مورد بحث است و این سرمربی آرژانتینی به فکر ترک پست خود در پایان فصل است.

از این واقعیت که فصل ناامیدکننده‌ای برای کولچونروس بوده، نمی‌توان دوری کرد، اما آن‌ها چهارمین رکورد برتر خارج از خانه در لالیگا در این فصل را دارند، در ۷ بازی از ۱۱ بازی خود پیروز شدند و ۲۳ امتیاز در این روند کسب کردند.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.