دبیر: پاداش بالای ۲۰ میلیارد را برای قهرمانان المپیک پیشنهاد کردیم

رئیس فدراسیون کشتی درباره پاداش قهرمانان المپیک گفت: پیشنهادی به وزیر دادم برای قهرمان المپیک که پاداش قهرمان المپیک بالای ۲۰ میلیارد باشد زیرا چنین ورزشکاری حداقل ۱۲ سال زحمت کشیده است.

کد خبر : 1214602
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 10:09

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، علیرضا دبیر در حاشیه افتتاح پایگاه قهرمانی کشتی شهید شاعری در خصوص این ورزشگاه اظهار داشت: این چهارمین پایگاه قهرمانی کشتی ایران است شهرداری تهران محل آن را در اختیار ما قرار داد و بازسازی انجام دادیم. غلامرضا محمدی در این پایگاه مستقر خواهد شد و امیدواریم قهرمانان و ورزشکاران خوبی را در این باشگاه بسازد. این باشگاه در واقع دویست و هفتاد و هفتمین باشگاهی است که در ۴ سال اخیر افتتاح شده است. البته اعتقاد من این است که این عدد خیلی کمی است و باید ۱۰۰۰ باشگاه بیشتر می‌ساختیم. کار ما ساخت و ساز نیست ولی نمی‌توانیم به این مسئله بی‌تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: بهره‌برداری این باشگاه با ما است ولی برنامه باشگاه‌داری نداریم و فقط با هدف قهرمان‌سازی، این باشگاه را در اختیار کشتی‌گیران قرار می‌دهیم. قهرمانان جهان و المپیک ما برای اولین بار است که در جنوب تهران به سراغ تمرین و ورزشکارسازی رفته‌اند. ما تنها از طریق فدراسیون نمی‌توانیم در تمام کشور استعدادیابی و قهرمان‌سازی کنیم و باید با این دستور المعل خود قهرمانان را به این سمت و سو سوق بدهیم.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به تفاوت پاداش فوتبالیست‌ها و دیگر رشته‌ها عنوان کرد: این که بگوییم چرا به فوتبالیست‌ها پاداش دادند و به ما نداند، حرف خوبی نیست. باید خودمان تلاش کنیم و برای قهرمانان پاداش خوبی بگیریم. فوتبالیست‌ها نیز تلاش می‌کنند و اگر پاداشی به آن‌ها می‌رسد هم حق این میلیاورزشکاران است اما در پی گرفتن چنین پاداش و تقدیرهایی از سوی دولت، نامه‌ای نوشتیم و برای رئیس جمهور فرستادیم.

وی افزود: پیشنهادی به وزیر دادم برای قهرمان المپیک که پاداش قهرمان المپیک بالای ۲۰ میلیارد باشد زیرا چنین ورزشکاری حداقل ۱۲ سال زحمت کشیده است.

دبیر درباره وضعیت فعلی حسن یزدانی بعد از عمل جراحی گفت: حسن به تازگی عمل کرده و در حال حاضر دامنه حرکت او کم است. نباید بار روی ورزشکار بگذاریم زیرا عمل سنگینی داشته و برای المپیک کار سختی در پیش دارد. حریفان او نیز ورزشکاران سختی هستند و قهرمانان المپیک بودند. مهم این است که ورزشکاران از رقابت خود لذت ببرند و با آزادی ذهنی بتوانند به رقابت بپردازند.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.