«دامینیک مانهن» به نهمین «جنگ ستارگان» پیوست

«دامینیک مانهن» که پیش‌تر در «گمشده» جی‌جی آبرامز حضور داشته است، بار دیگر با این کارگردان برای حضور در نهمین قسمت از «جنگ ستارگان» همکاری می‌کند.

کد خبر : 83836
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 9:09

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از هالیوود ریپورتر، «دامینیک مانهن» در جدیدترین فیلم «جنگ ستارگان» و در همکاری مجدد به تیم «جی‌جی آبرامز» می‌پیوندد. او پیش از این در فیلم‌های «گمشده» جی‌جی آبرامز و «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون خوش درخشیده بود.

مانهن در سه‌گانه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» در نقش «هَبیت مِری» به کارگردانی پیتر جکسون بسیار خوش درخشید و همچنین در سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ در سریال «گمشده» اثر چارلی پِیس و آبرامز برای شبکه ABC ظاهر شد.

اوایل همین ماه مرحله تولید نهمین بخش «جنگ ستارگان» آغاز شد. «دِیزی رایدلی»، «اَدِم درایوِر»، «جان بویِگا»، «آسکِر آیزاک» «لوپیتا نیونگو»، «دامنال گلیسون»، «کِلی ماری ترَن»، «جوناس سوتامو» و «بیلی لورد» هنرپیشگان این سری از «جنگ ستارگان» را تشکیل می‌دهند. در این سری همچنین هنرپیشگان جدیدی همچون «نائومی آکی»، «ریچارد ای گرانت» و «کِری راسل» حضور خواهند داشت. البته هنرپیشگان قدیمی این مجموعه نظیر «مارک هَمیل» «آنتونی دَنیِلز» و «بیلی دی ویلیامز» باز خواهند گشت. «کِری فیشر» هنرپیشه درگذشته جنگ ستارگان نیز با بهره از تصاویر وی از مجموعه «جنگ ستارگان: نیروی بیداری» نیز در این سری جدید خواهد بود.

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.