دادکان مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

محمد دادکان که در سال‌های گذشته به‌عنوان معاون ورزش فعالیت می‌کرد، از سمت خود استعفا کرد که این استعفا مورد موافقت فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه‌آزاد قرار گرفت حالا با این استعفا، عملا وی می‌تواند بر مسند مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند

کد خبر : 42415
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 11:33

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، علی اکبر طاهری در حالی که عازم سفر زیارتی به کربلا بود که از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد تا نام گزینه‌های مختلف برای نشستن بر صندلی مدیریت این باشگاه مطرح شود و در این بین دکتر دادکان گزینه خوبی خواهد بود.

استعفای طاهری

علی‌اکبر طاهری از خرداد ماه سال ۹۴ به‌عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس را اداره می‌کرد اما با انتخاب هیات‌مدیره جدید به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شد. علی اکبرطاهری که به‌نظر از ادامه‌دار شدن ماجراهای مربوط به مصائب مالی و مشکلات اداره باشگاه پرسپولیس خسته شده، با ادامه شدت عمل سازمان بازرسی در موضوع بازنشسته‌ها، استعفای خود را به‌صورت شفاهی اعلام کرد. طاهری که مدت‌ها بود به‌دلیل مشکلات مالی و پیامدهای آن و همین طور مسائل اداری مربوط به بازنشستگی در ذهن خود به استعفا فکر می‌کرد، این بار تصمیم قطعی خود را گرفته و پیش از سفر به کربلا و عتبات عالیات که بیست روز به طول خواهد انجامید هیات‌مدیره را در جریان این تصمیم گذاشت. با وجود اصرار اعضا، طاهری از تصمیم خود کوتاه نیامده و اگرچه وزیرورزش هم مخالف این جدایی است اما به‌نظر این مساله را باید قطعی تلقی کرد، بخصوص که قوانین سختگیرانه جدیدی در سازمان بازرسی علیه به‌کارگیری مجدد بازنشسته‌ها وضع شده است.

طاهری استعفا نکرده است!

حمیدرضا گرشاسبی، با اشاره به نتایج جلسه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس علاوه بر طرح موضوعات جاری باشگاه، آقای طاهری موضوع رفتن به زیارت کربلا در اربعین را مطرح کرد و گفت که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از قبل، قرار است طی سفری دوهفته‌ای‌ به کربلا برود. وی افزود: اصلا بحث استعفای آقای طاهری مطرح نبوده و نیست. ایشان اعلام کردند که حدود ۲ هفته‌ در ایران حضور ندارند و بر این اساس هیات‌مدیره برای رفع و رجوع کردن امورات باشگاه تصمیم گرفت که من با هماهنگی اعضای هیات‌مدیره در نبود آقای طاهری مسئولیت باشگاه را بر عهده داشته باشم. گرشاسبی افزود: خداحافظی‌ای که آقای طاهری با کارکنان باشگاه انجام داده نیز برای رفتن به کربلا بوده و ربطی به استعفا نداشته است. در جلسه هیات‌مدیره نیز هیچ‌بحثی درباره عدم بازگشت ایشان نه از سوی خودش و نه از سوی هیات‌مدیره مطرح نشد و خود آقای طاهری نیز هیچ‌صحبتی درباره عدم همکاری با پرسپولیس مطرح نکرد. عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد: قرار است در این مدت من با همکاری هیات‌مدیره و در ارتباط با آقای طاهری، امور جاری باشگاه را تا بازگشت ایشان انجام دهم. گرشاسبی با بیان اینکه نمی‌داند این موضوعات چگونه مطرح نمی‌شود باردیگر طرح استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را رد و تاکید کرد که فعالیت من به‌عنوان جانشین سرپرست باشگاه موقت است.

مدیرعامل موقت!

بعد از این صحبت‌های گرشاسبی اما خبر از مدیرعاملی موقت ایشان به میان آمد. جلسه دیروز هیات‌مدیره با هماهنگی جعفر کاشانی رئیس هیات‌مدیره صورت گرفته و به پیشنهاد کاشانی وتایید سلطانی‌فر، گرشاسبی رسما کارش را با پرسپولیس، فعلا به‌عنوان مدیر عامل موقت آغاز کرد. گرشاسبی که از اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس است، در ماه‌های اخیر روابط کاری خود در مجموعه باشگاه پرسپولیس را تنگاتنگ کرده و اداره امور زمانی رسما در دست او افتاد که چم‌وخم مدیریتی باشگاه پرسپولیس را به‌خوبی فراگرفته است.

بازگشت دادکان؟!

با مطرح شدن استعفای طاهری، بحث جانشین و انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. دکتر دادکان به‌نظر می‌رسد با توجه به تغییرات در وزارت ورزش‌وجوانان می‌تواند گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس باشد. به‌دنبال تغییرات صورت گرفته در مدیریت دانشگاه‌آزاد اسلامی، معاونت ورزش در معاونت دانشجویی فرهنگی تجمیع شد و امور تربیت‌بدنی دانشگاه در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی اداره می‌شود.

پس از این تغییرات، محمد دادکان که در سال‌های گذشته به‌عنوان معاون ورزش فعالیت می‌کرد، از سمت خود استعفا کرد که این استعفا مورد موافقت فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه‌آزاد قرار گرفت حالا با این استعفا، عملا وی می‌تواند بر مسند مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند تا پس از سال‌ها شاهد بازگشت رئیس سابق و موفق فدراسیون به فوتبال باشیم. وی دو سال قبل در پاسخ به این سوال که برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا می‌شوید یا نه این واکنش را نشان داد:«بدم نمی‌آید در انتخابات شرکت کنم.من همیشه گفته‌ام که علاقه زیادی دارم تا برای جوانان کار کنم.اما به‌دلیل بی‌انضباطی‌هایی که هست خیلی‌ها دوست ندارند وارد این عرصه شوند.در دوره‌های قبل همین بی‌انضباطی‌ها باعث شد تا خیلی‌ها فرار کنند.» دادکان با بیان اینکه در زمان قدیم مردم استقبال بیشتری از مسابقات فوتبال می‌کردند ادامه داد:«جمعیت امروز تهران خیلی بیشتر از قبل است اما استقبال هواداران خیلی کم است.این سوال را باید از مسئولان بپرسید که چرا مردم دیگر به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند.به‌نظرم اینکه فقط می‌گوییم کمبود امکانات، اصلا توجیه خوبی نیست.» دادکان در پایان گفت:«در سیستم آقایان من نوکر کسی نیستم.بنده فقط نوکر امام‌حسین(ع)هستم.حرف من این است که مردم را نباید سر کار بگذاریم».

 

 

حسین ردکا


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.