خودرو‌های جدید فراری وارد میدان خواهند شد

فراری دو مدل هیبریدی را در سری محدود بر اساس سوپراسپرت SF۹۰ عرضه می‌کند.

کد خبر : 723563
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 10:38

پایگاه خبر ججین

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروساز لوکس اسپرت فراری دو مدل پلاگین هیبریدی جدید رونمایی کرد که در سری‌های محدود تولید می‌شوند و در بالاترین حد قیمت خود قرار دارند. این دو مدل جدید جاده‌ای بر اساس ابرخودروی SF ۹۰ Stradale ۲۰۱۹، (استراداله) از برنامه XX فراری الهام گرفته شده‌اند.

این برنامه که در دو دهه گذشته توسعه یافته است، قصد دارد به رانندگان خاص فراری خودرو‌هایی منحصر به فرد را ارائه دهد که بر اساس مدل‌های رده بالای آن هستند.

این شرکت اعلام کرد که SF ۹۰ XX استراداله (کوپه) دارای قیمت اولیه ۷۷۰ هزار یورو (۸۴۰ هزار و ۳۷۸ دلار) خواهد بود در حالی که SF ۹۰ XX Spider مجهز به سقف جمع شونده ۸۵۰ هزار یورو خواهد بود.

فراری در مجموع ۱۵ مدل جدید بین سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۶ عرضه خواهد کرد تا با استراتژی سرعت عرضه خود مطابقت داشته باشد و طرفداران ثروتمند خود با خودرو‌های جدید و گران قیمت که در تعداد محدود تولید می‌شوند انحصار را حفظ کنند. این‌ها شامل اولین وسیله نقلیه تمام الکتریکی فراری خواهد بود که در سال ۲۰۲۵ ارائه خواهد شد.

SF ۹۰ XX استراداله در ۷۹۹ دستگاه تولید خواهد شد و اولین تحویل آن به مشتریان در سه ماهه دوم سال آینده در اروپا پیش‌بینی می‌شود. همتای اسپایدر آن در ۵۹۹ دستگاه تولید خواهد شد و تحویل آن از سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. فراری گفت که تمام تولیدات در حال حاضر فروخته شده است.

باتری‌های لیتیوم یونی SF ۹۰ XX استراداله و SF ۹۰ XX Spider جدید به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برد ۲۵ کیلومتری در حالت تمام‌الکتریکی را طی کنند.


 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.