خطوط هوایی فرانسه پروازها به تل‌آویو را لغو کردند

نخست‌وزیر فرانسه اعلام کرد در پی عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین و افزایش تنش‌ها در نوار غزه، ایرفرانس تمام پروازها به تل‌آویو را به حالت تعلیق درآورده است.

کد خبر : 939909
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 13:12

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، دولت فرانسه اعلام کرد خطوط هواپیمایی ایرفرانس تمام پروازها به اسرائیل را به حالت تعلیق درآورده است.

الیزابت بورن، نخست وزیر فرانسه دراین‌باره در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی BFM گفت: ایرفرانس پروازهای خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآورده است.

وی همچنین گفت: در سایه تحولات منطقه خاورمیانه، امنیت اطراف کنیسه‌ها و مدارس یهودی افزایش یافته است. ما تدابیر امنیتی را در مکان‌های مذهبی و مدارس افزایش داده‌ایم. در این مرحله هیچ تهدید خاصی وجود ندارد، اما ما به شدت هوشیار خواهیم بود.

در همین راستا وزیر دفاع لهستتان اعلام کرد: ارتش ما آماده آغاز عملیات خارج‌کردن شهروندانمان از اسرائیل با هواپیمای نظامی است.

عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از دیروز شنبه آغاز شده و بنابر گفته بسیاری از کارشناسان منطقه و اذعان رسانه‌های صهیونیستی این عملیات شکست اطلاعاتی و امنیتی بزرگی برای این رژیم است؛ رژیم صهیونیستی هم در پاسخ مناطق مختلف غزه را بمباران کرده و امروز یکشنبه نیز حزب‌الله لبنان مواضع نیروهای رژیم را هدف قرار داد و مسئولیت آن را نیز به عهده گرفت.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.